Imate svoj osobni Facebook profil? Ako ga imate, onda ga naravno i upotrebljavate, svakog dana provjerite, što se na njemu događa, kakve su novosti i što rade vaši prijatelji, te što objavljuju tvrtke, koje obožavate, volite i upotrebljavate ili neke znane osobe, koje su vam uzor, koje vam se sviđaju. Svi ti ljudi, koji objavljuju stvari na Facebooku, mogu to raditi svakog dana i njihove objave su vidljive ljudima, koji si sa njima prijatelji ili onima, koji ih „lajkaju“. A kako doći do svih onih, koji nisu vaši prijatelji i ne „lajkaju“ neku stranicu? Naravno, za to vam je u pomoć Facebook oglašavanje, sa kojim može svatko dosegnuti svakoga – pitate se kako?
Takve vrste oglašavanje može biti jako jeftino, a naravno može biti i jako dobro ciljano, ali ovdje je potrebno znati, da postoje i neka Facebook pravila oglašavanja. Jedno od takvih je i to, da na slikama koje stavljate na Facebook i koje mislite nakon toga oglašavati, ne smije biti više od 20% teksta. Sa time je Facebook postigao to, da su slike još uvijek slike i da na njima vidite kakvu zanimljivost, a ne samo rečenice, mnogo njih – za te stvari na volju vam je prostor u Facebook aplikaciji, u koju možete zapisati što god poželite.
Ako se sada pitate, kako znati, kada je na slici dovoljno ili previše teksta, onda imamo i za to odgovor za vas – na internetu se u posljednje vrijeme pojavilo mnogo stranica, koje omogućavaju, da na njih naložite svoju sliku, koja se vam prikaže na zaslonu, a preko nje se napravi mreža – na toj mreži nakon toga označite polja, gdje sve se nalazi tekst i stranica vam automatski izračuna procent teksta na vašoj slici. Ako je toga više od 20%, morat ćete sliku popraviti, jer ako je nećete, Facebook vam neće dozvoliti oglašavanje i vaša će se kampanja vrlo brzo prekinuti i nećete imati koristi od nje!
