Modni dodatak i nužna zaštita

Iako kada se priča o sunčanim naočalama mnogi smatraju kako su one tek modni dodatak, mnogi zaboravljaju njihovu veliku važnost kada je u pitanju zaštita ljudskog oka od djelovanja štetnog sunčevog zračenja UV zračenja, odnosno dijela spektra sunčevog zračenja koji može djelovati na razvoj katarakte.
Upravo zbog toga je vrlo važno odabrati dobre i kvalitetne sunčane naočale kako bi se oko adekvatno zaštitilo te kako ne bi došlo do njegova oštećenja. Stoga drugi put kada budete birali sunčane naočale osim fokusiranja na oblik, boju ili okvir važno je obratiti pozornost na razinu zaštite koju one pružaju vašim očima.

Što kaže oftalmolog

Oftalmolozi diljem svijeta upozoravaju kako je prilikom odabira veličine okvira sunčanih naočala vrlo važno da okvir obuhvaća adekvatnu širinu vidnog polja koje gledamo. Također, savjetuju da odabrane naočalne leće posjeduju certifikat koji govori o njihovoj razini zaštite od UV zračenja, da su otporne na pucanje i grebanje te da imaju antirefleksnu zaštitu. Iako svaku sezonu u optike dolazi velik broj ljudi koji sunčane naočale kupuje samo zbog novih modela okvira koji prate modne trendove, oftalmolozi ističu kako bi uvijek zaštita trebala biti na prvom mjestu, posebno kada se radi o zaštiti očiju djece od štetnog djelovanja UV zračenja.
Osim potrebnih certifikata, vrlo je važno i to da su sunčane naočale prilagođene anatomiji lica osobe koja će ih nositi, a posebno regijama oko nosa i očiju. Naočale nipošto ne bi smjele biti malene ni neudobne jer to može uzrokovati učestalo skidanje sunčanih naočala i izlaganje očiju suncu, kao i žmirenje i stvaranje bora te umora oka.

Savjeti zlatna vrijedni

Ukoliko ste netko tko želi kupiti zakrivljene sunčane naočale, a imate dioptrijsku implementaciju s jakim astigmatizmom, važno je znati da vam one u tom slučaju mogu uzrokovati distorziju slike. Zato oftalmolozi savjetuju izbjegavanje takvih oblika naočala. Isto tako, educirani optičari tu su da vam preporuče adekvatnu veličinu sunčanih naočala, bez obzira imate li implementiranu dioptriju ili ne jer je zdravlje vašeg oka i očne regije najbitnije.

sunčane naočale

Intex obogaćuje ljeto

Ljeto nam se sve više bliži, a s njime i želja da se osvježimo u bazenu ili pak odmorimo u hladu nekog drveta. Kako bi ovo ljeto bilo što ugodnije, dobro je već sad krenuti u pripreme i za odmor od ljetnih vrućina pronaći najbolje dodatke, bilo da se radi o madracima na napuhavanje na kojima ćemo plutati na površini ili bazenima za osvježenje u udobnosti vlastitog vrta.

Mala oaza nadohvat ruke

Nema mnogo stvari koje nam više odgovaraju od osvježenja od ljetnih vrućina u maloj oazi u vlastitom vrtu. Ako ovo ljeto niste u mogućnosti posjetiti lijepe plaže na moru, duh opuštanja uz obalu dovezite u svoje dvorište uz široku ponudu Intex bazena. Mala oaza u vašem vrtu barem će malo umanjiti želju za morem i omogućiti vam da se u tren oka osvježite u udobnosti vlastita doma!

Zabava na valovima

Rijetko tko od nas može si priuštiti vlastiti otok ili jahtu za uživanje na moru po ljeti – ipak, barem dio uživancije na valovima možemo si priuštiti uz Intex madrace na napuhavanje. Za razliku od klasičnih „luftića“, Intexovi madraci na napuhivanje sa sobom imaju i mali krov koji vas čuva od sunca. A s dimenzijama od 199 x 150 cm na ovaj ćete se kauč na vodi moći popeti skupa s prijateljima, i tako zajedno imati vlastiti mali party na vodi!

Nenadani gosti

Ljeto je za mnoge i vrijeme za putovanja, no ako vam je u goste nenadano došao prijatelj ili rođak, uz Intex ne morate brinuti oko toga gdje će oni provesti noć. Udobni madraci na napuhavanje koje je gotovo nemoguće probušiti pouzdan su partner bez obzira organizirate li zabavu na kojoj će kod vas prenoćiti prijatelji ili pak želite spavati na udobnoj i mekoj površini madraca čak i ako ste u prirodi. Intex madraci lako se mogu ispuhati i pospremiti jednom kada ih više ne koristite.

Za više ponude posjetite našu stranicu hervis.hr.

Kako možete potpuno sami položiti linoleum?

Dosta vam je vaše stare podne obloge u stanu ili kući? Odlučili ste, da je došlo vrijeme za promjene? Nema problema – mogućnosti danas imate stvarno mnogo, jer trgovine, koje prodaju podne obloge, stvarno nude mnogo – od parketa, laminata, a među onim najjeftinijim, koji se i jako puno koriste je linoleum. To vam je podna obloga, koja je vrlo ekološka i kao takva jako zdrava za vas i sve one, koji žive sa vama. Pored svih tih prednosti, dolazi još jedna – možete je položiti potpuno sami, sve što vam treba je nekoliko alata, malo znanja i puno dobre volje – i uspjet ćete!
Ako ste se stvarno odlučili, da ćete linoleum položiti sami, za početak morate u potpunosti isprazniti sve sobe, u kojima ga želite imati. Odmah nakon toga slijedi temeljito čišćenje – najbolje je, da sa usisavačem počistite cijelu prostoriju, da u njoj neće biti ni najmanjeg komadića – ako bilo što ostane na podu, moglo bi se poznati na podlozi. Sljedeće što morate paziti je, da na podu nema nikakve vlage – pod mora biti potpuno suh, jer bi se inače mogli naći u problemima. Nakon toga raspakirajte vašu podnu oblogu i položite je po cijeloj sobi, napravite si plan, gdje i kako ćete je postavljati ili bolje rečeno polagati.
Kad jednom sredite sve te stvari, možete početi sa polaganjem – bolje rečeno sa lijepljenjem. Lijepo polako i po redu i nikako si nemojte dozvoliti, da bih bilo gdje ostao kakav mjehurić zraka – to će vam stvarati probleme za uvijek i zbog toga može doći do većih oštećenja! Kad jednom sve to skužite, više nema problema . lijepo polako krenete kroz sve prostorije, na kraju pustite, da sve skupa malo odstoji i da ljepilo prime kako mora i priča je završena! Kao što vidite, sve skupa je jako jednostavno – malo je potrebno vrijeme, malo glava i razmišljanje i sve ćete jako brzo srediti.

Optimizacija web stranica – kakva je cijena?

Svaka stvar, u kojoj želite biti bolji i u njoj napredovati, ima svoju cijenu – isto tako je i tada, kad želite na svojoj stranici više ljudi, veću posjetu i iz svega toga više novca! Da bih to mogli postići, treba vam kvalitetna optimizacija web stranice – ali sada se sigurno pitate, kakve je cijena toga? Možemo polako pogledati, što sve vam treba, da bih stvari bile za početak napravljene dobro i da bi se unaprijed radile kvalitetno! Idemo najprije na izradu stranice, pa nakon toga na analize i sadržaj i za kraj još na neke druge sitnice, koje vam trebaju, da bi bili visoko u Google tražilici.
Ako idemo po redu – kod svega ovoga je jako bitno, da imate kvalitetnu internet stranicu – što to znači? Ona mora za početak biti brza, pa nakon toga mora izgledati dobro, znači, da mora biti kvalitetno dizajnirana, pa nakon toga mora imati odabrane prave ključne riječi i ostale „meta podatke“. Ako sve to vaša sadašnja stranica nema, morate je prenoviti ili postaviti novu! I koliko će vas sve to stajati, kakva je cijena? Različita! Novu stranicu možete danas dobiti već za kakvih 1000 ili 2000 kuna, ali se naravno morate pitati, dali će biti kvalitetna i što sve će imati – iz toga razloga uložite radije kakvu kunu više i biti ćete zadovoljni.
Ako idemo dalje, jako je bitno, da za vas netko na pravi dobru analizu ključnih riječi, sa kojima ćete znati, kakav sadržaj kreirati, da bi sa njim došli u Google tražilici što lakše na prve pozicije. Takva analiza nije skupa – neki je rade već za 100 kuna, pa tako riskirajte taj novac, neće vam biti žao. Jako bitan dio, kad se radi optimizacija web stranica je i sadržaj – Google voli, da imate na svojoj stranici svake toliko nešto novo – napravite blog i na njega stavljajte kakve članke – sve to će vas opet stajati kakvih 50-100 kuna po članku. Kao što vidite, sve skupa nije tako skupo, a uz pravilan rad, donijet će vam ono, što želite – prve pozicije u Google tražilici i naravno veću zaradu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Kako optimizirati Facebook oglašavanje?

Mnoge pretrage su pokazale, da je Facebook oglašavanje u posljednje vrijeme jedno od onih, kojeg ljudi jako puno, ako ne najviše upotrebljavaju. Pitate se zašto? Kao prvo zbog toga, jer za njega nije potrebno baš puno znanja, a kao drugo, jer za njega ne trebate puno novca, da bih se mogli vidjeti prvi rezultati. Ali ovdje je jako bitno, da znate, da uz jako male promjene, možete napraviti puno više – kao prvo, možete imati puno bolje rezultate, a kao drugo, za sve to možete potrošiti puno manje novca. Za sve to je potrebna optimizacija, a da bih je mogli napraviti, evo nekoliko primjera i savjeta!
Puno onih, koji započnu sa Facebook oglašavanjem ne zna, da tamo postoji mogućnost ciljanog oglašavanja – pa vas ovdje za početak pitamo – ako vi volite nogomet, a netko vam pokazuje oglas za ples, dali čete pritisnuti na njega? Naravno, da nećete! Baš zbog toga je kod kreiranja oglasa potrebno uključiti ciljanje – znači, da će se vaš oglas pokazivati samo i isključivo onima, koji volje nogomet! Pored toga, jako je i bitno, da znate tko su vaša ciljna publika po godinama – na primjer, da prodajete zubne proteze – mislim, da nema smisla, da oglas pokazujete onim od 16 pa sve tamo do 40 ili nekoliko više godina – njima to ne treba, odabrati morate malo starije ljude!
Pored ovoga, još su neke stvari bitne – u naslovima i tekstovima, postavljajte pitanja, da u ljudima dođe do znatiželje, da će provjeriti što se nalazi iza oglasa. Naravno, kad dođu do vas, morate im na vašoj stranici, iza tog oglasa ponuditi nešto konkretno, nešto relevantno, jer jedino tako se vam isplati oglašavati – nemojte na primjer raditi oglas za vrijeme u sljedećim danima, a na vašoj stranici se nalaze „seks igračke“ – svi će vas jako brzo napustiti, to će vas stajati novca, a neće biti koristi. Eto, tako malo je potrebno, da nešto jako jednostavno postane još jednostavnije i da nešto jeftino postane još jeftinije – samo potruditi se morate malo i razmisliti što radite!

http://www.red-orbit.hr/usluge/facebook-oglasavanje

Podne obloge za poslovne prostore

Poslovni prostori su prostori, u kojima se moraju ljudi dobro osjećati – bilo to oni, koji tamo rade ili oni, koji možda dođu samo na kratko vrijeme – kakav sastanak, kakvu posjetu ili nešto slično. Baš zbog tog ugodnog osjećaja, jako je bitno, da su ti prostori dobro sređeni. Ako najprije pomislimo na udobnost, onda su tu sigurno najprije kakve kvalitetne i velike stolice na kotačima, pa nakon toga veliki stolovi, na kojima se može kvalitetno raditi, te pored svega puno toga ostaloga, što je bitno, da se ljudi tamo dobro osjećaju. Ali pazite sad, dali ste kod svega ovoga razmišljali i na podne obloge u poslovnim prostorima? I one su jako bitne, to morate znati.
Zamislite sada, koliko ljudi u svojim kancelarijama ili nekim drugim prostorijama hodaju, kreču se na svojim stolovima ili rade neke druge pokrete, sa kojima mogu uništiti bilo kakvu podnu oblogu! Baš zbog toga, jako je bitno, kad se bira ono, što ćete staviti na vaš pod – bio to parket, laminat, pločice, vinil ili nešto sasvim drugo! Kad se nešto od toga polaže na novo, jasno je svima, da se najprije gleda na cijenu, ali nije uvijek to najpametnije – ako ćete kupiti jeftino i nekvalitetno, može vam se jako brzo desiti, da će podovi u poslovnim prostorima biti uništeni – to će vas naravno dovesti do toga, da ćete ih morati mijenjati, a to su opet novi troškovi.
Nešto takvo sigurno nije dobro – bolje pametno je sigurno, da odaberete kakav pod, kojeg možete na primjer obnoviti, kao što je na primjer parket, ili pod, kojeg se može lako čistiti, kao što su na primjer pločice ili neki sasvim treći – jako je bitno to, da dobro znate, na kakav način se upotrebljavaju vaši poslovni prostori i kako se ljudi na njima kreću, kad ćete sve to znati, onda možete odabrati ono, što ćete stavljati na pod i sigurno nećete pogriješiti, a i ljudi u tim prostorima, će se osjećati dobro!

Više o tome

Kako vam web analitika može koristiti

Mnogi misle, da se web analitika koristi samo sa razlogom, da bi mogli vidjeti, koliko ljudi je u jednom danu, tjednu ili mjesecu bilo na nekoj stranici. Istina je, to je jedan od podataka, koji se na primjer može pročitati u Google analyticsu ili nekom drugom sličnom alatu. Ali tamo se nalazi još puno toga korisnoga, što vam može biti u pomoć, da bih vaša stranica radila bolje, da bih ljudi na njoj ostali što više vremena i naravno, ako na njoj nešto prodajete, da bi vam donijela što više novca, jer od njega na kraju krajeva svi živimo!
Znači, jedan najvećih alata za praćenje web analitike je Google analytics. Sa njime možete vidjeti, koliko ljudi je danas bilo kod vas, a još i puno toga drugoga – zanimljivo je uvijek pogledati, od kuda svi ti ljudi dolaze, pa ako na primjer radite kakvo oglašavanje, možete sa time vidjeti, na koju lokaciju staviti najviše novca. Naravno, nije samo to – može se vidjeti na primjer i posjeta u realnom vremenu – na primjer, koliko ljudi je u ovom trenutku na vašoj stranici, što gledaju, kako brzo odlaze i puno toga drugoga – zanimljiva stvar, s kojom možete puno toga napraviti, ako barem malo upotrebljavate glavu!
Ako idemo dalje, možemo nabrajati još puno toga, jer mogućnosti, koje vam pruža Google analytics je stvarno puno. Ovdje je potrebno samo jedno, da bih sve skupa bilo korisno – znanje, da bih sve to u ovom alatu mogli pronaći i pogledati. Ako toga nemate, potražite kakve video snimke na Youtube i naučite sve što vas zanima, na takav način ćete sigurno vašu stranicu napraviti još bolju i ljudi će se na njoj još bolje osjećati, a to znači, da će vam ostavljati više novca, a vi ćete zarađivati više! Sve je jako jednostavno i dostupaćno, potrebna je samo volja!

http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics

Kako popraviti vašu linoleum podnu oblogu?

Dali ste znali, da se linoleum podna obloga proizvodi već više od stotinu godina? Pored toga je još jedna stvar jako zanimljiva – ta podna obloga se sve te godine više ili manje izrađuje iz istih komponenti i na jako sličan način. Za izradu tog poda upotrebljava se laneno ulje, smola, drveno brašno i ostale sitnice. Sve to nam donese jako prirodnu podnu oblogu, sve to nam donese mnoge zanimljive uzorke, koje ljudi stavljaju u svoje domove, bilo to u dnevnu sobu, spavaču sobu, hodnik ili u neku drugu prostoriju. Ova podna obloga vrijedi za jako izdržljivo, ali ipak nakon dugih godina dođe i do kakvih ozljeda na njoj, koje je potrebno popraviti – ali kako?

Mnogi ljudi misle, da se dogodio kraj svijeta, kad su na svome linoleumu primijetili neko oštećenje! Jako malo ljudi zna, da tome nije tako, takva minimalna oštećenja su sitnice i možete ih popraviti potpuno sami! Za početak je potrebno ozlijeđeni dio sa nožićem odstraniti, pa nakon toga sve skupa jako dobro očistiti, a nakon toga sve skupa popraviti do kraja. To napravite tako, da iz nekih starih komada podne obloge najprije odstranite gornji dio, nakon toga iz preostalog napravite stvarno malene komadiće, te ih polako stavljate u rupicu i lijepite sa brzinskim ljepilom! Sve skupa ponovite toliko puta, da ćete zapuniti cijelu rupu do kraja i da oštećenja više neće biti!

Takva stvar je jako jednostavna, za nju vam treba samo malo vremena i dobre volje – naravno, postoje i različiti majstori, koji će vam za takvu stvar možda čak i doći do vas, ali morate znati, da će vam takvu sitnicu jako skupo naplatiti, pa zbog toga, kad polažete takvu podnu oblogu, uvijek si pospremite kakav komad ili dva, da vam ostane za rezervu, ako ćete ga nekad trebati – sami dobro znate, da se vam jako brzo može desiti, da vam padne nešto na pod ili da vam kakvo malo dijete napravi kakvu štetu – ako ćete biti spremni na takve situacije, sve će se brzo i jednostavno riješiti!

http://floor-experts.rs/special-podna-obloga/linoleum-podna-obloga

Kamo sve se može staviti pluta?

Ljudi smo jako čudna stvorenja, a pogotovo mi na Balkanu – ako susjed ima parket, onda ču ga i ja imati, a da bih netko imao hrabrosti i u svoj dom, kancelarije, hodnik, bilo gdje, stavio nešto, što nitko nema – takvi su rijetki. Baš zbog toga ćemo sada napisati nekoliko redova o podnoj oblozi, koja je u Hrvatskoj jaka rijetkost, ljudi je baš i ne poznaju najbolje, za sada vrijedi kod nas za neku egzotiku – a to je pluta! Ona je napravljena od kore hrasta i kao takva je jedna od zdravijih stvari, koju možete položiti na pod – pored toga, da je jako dobra za one sa alergijama, jako je mekana, topla i nudi jako dobru zvučnu izolaciju.
Ova podna obloga, može se dobiti u mnogim različitim izgledima, a da oni ne utječu na njezinu kvalitetu – baš to je jako dobar razlog, da se kvalitetnu plutu može upotrijebiti skoro svugdje – kao prvo i sasvim sigurno u svakome domu – u kuhinjama, spavaćim sobama, dnevnim sobama i svugdje drugdje, gdje ju možete zamisliti. Ako idemo dalje, moramo se zaustaviti tamo, gdje ima najviše djece, a to je u školama – jer je ova podna podloga jako topla i udobna za hodanje, a u školi je sve to jako dobrodošlo, bila bi kao takva idealna za upotrijebiti. Naravno, nije još to sve, puno ima još mogućnosti, kamo je možete staviti.
Idemo dalje – zamislite, kad ste bili na zadnje u kakvom restoranu – zadnje vrijeme jako je u modi, da se restorane radi i dekorira, da izgledaju što više prirodno – pa zašto onda ne bih u takvim okolinama upotrijebili podne obloge, koje najviše liče na prirodu? Zbog svoje izdržljivosti i jako zanimljivog izgleda, bile bih jako dobro rješenje! Ima toga mnogo, samo ideja je potrebna i malo želje i volje, da bih bili malo drugačiji od svih onih, koji se nalaze oko vas – prijatelja i susjeda. Garantiramo – kad ćete nešto takvo novo i egzotično staviti na vaš pod, svi će se diviti i biti fascinirani sa vama – ne vjerujete? Probajte!

http://floor-experts.rs/pluta-podna-obloga

Kako možete sami kvalitetno raditi Google oglašavanje?

Pomislite na Google, kao tvrtku – imaju puno novca, a vi ste jedan od tih, koji im ga svake toliko daju još više. A kako je sa vama? I vi imate puno novca? Toliko kao Google sigurno ne, pa ako je vaš budžet, kojeg želite potrošit na Google oglašavanje minimalan, onda vam je sigurno u interesu, da za taj novac, kojeg imate, dobijete što više – da ne bacate novac kroz prozor! Kako bih znači napravili što bolju kampanju, od koje ćete dobiti što više, potrebno ju je napraviti pravilno, a da bih je napravili pravilno, evo vam nekoliko savjeta, koji će vam kod tih stvari sigurno koristiti.

Jedan od prvih savjeta, ako želite uštedjeti novac je, da se nikad i sa nikom nemojte igrati „ratove“ kod nuđenja novca za neku rečenicu – znači, ako plaćate danas 1 kunu, a sutra bih morali 5 kuna, jer se našao neki konkurent i ponudio je za svoj oglas više, odmaknite se, potražite neku drugu riječ, i kreirajte za nju novi oglas. Odmah nakon ovoga, jako vam je bitno, da u svojim oglasima imate ključne riječi – na takav način će kao prvo onaj tko traži nešto brzo vidjeti, da je oglas relevantan, a pored toga, će te tražene ključne riječi i Google odebljati i bit će još bolje vidljive.

Ako idemo dalje – u vašim oglasima neka se uvijek nalaze tako zvane „negative keywords“ – to su riječi, kao što su na primjer „free, cheap, discount“ – takve riječi uvijek privuku pažnju. A za kraj još nešto – ako ste napravili dobar i zanimljiv oglas, onda se potrudite još, da napravite kvalitetan „landing page“, znači stranicu, na koju će ljudi doći, kad kliknu na oglas – ako će biti dobra, prodat ćete nešto, a to vam je interes, ako neće biti dobra, ljudi će je odmah napustiti, a to za vas znači samo troškove, koje plaćate zbog klikova, a koristi od toga nema nikakve – da, takav je svijet Google oglašavanja, ako u njemu niste pažljivi i pametni, te znate što radite, brzo vam se može desiti, da ostanete bez hrpe novaca, a da od toga nemate nikakve koristi!