Mnoge pretrage su pokazale, da je Facebook oglašavanje u posljednje vrijeme jedno od onih, kojeg ljudi jako puno, ako ne najviše upotrebljavaju. Pitate se zašto? Kao prvo zbog toga, jer za njega nije potrebno baš puno znanja, a kao drugo, jer za njega ne trebate puno novca, da bih se mogli vidjeti prvi rezultati. Ali ovdje je jako bitno, da znate, da uz jako male promjene, možete napraviti puno više – kao prvo, možete imati puno bolje rezultate, a kao drugo, za sve to možete potrošiti puno manje novca. Za sve to je potrebna optimizacija, a da bih je mogli napraviti, evo nekoliko primjera i savjeta!
Puno onih, koji započnu sa Facebook oglašavanjem ne zna, da tamo postoji mogućnost ciljanog oglašavanja – pa vas ovdje za početak pitamo – ako vi volite nogomet, a netko vam pokazuje oglas za ples, dali čete pritisnuti na njega? Naravno, da nećete! Baš zbog toga je kod kreiranja oglasa potrebno uključiti ciljanje – znači, da će se vaš oglas pokazivati samo i isključivo onima, koji volje nogomet! Pored toga, jako je i bitno, da znate tko su vaša ciljna publika po godinama – na primjer, da prodajete zubne proteze – mislim, da nema smisla, da oglas pokazujete onim od 16 pa sve tamo do 40 ili nekoliko više godina – njima to ne treba, odabrati morate malo starije ljude!
Pored ovoga, još su neke stvari bitne – u naslovima i tekstovima, postavljajte pitanja, da u ljudima dođe do znatiželje, da će provjeriti što se nalazi iza oglasa. Naravno, kad dođu do vas, morate im na vašoj stranici, iza tog oglasa ponuditi nešto konkretno, nešto relevantno, jer jedino tako se vam isplati oglašavati – nemojte na primjer raditi oglas za vrijeme u sljedećim danima, a na vašoj stranici se nalaze „seks igračke“ – svi će vas jako brzo napustiti, to će vas stajati novca, a neće biti koristi. Eto, tako malo je potrebno, da nešto jako jednostavno postane još jednostavnije i da nešto jeftino postane još jeftinije – samo potruditi se morate malo i razmisliti što radite!
