Cilj svakoga, tko ima svoju Internet stranicu je, da bi sa sadržajem, kojeg drži na njoj, bio u tražilicama uvršten na što boljim pozicijama. Bolje što su pozicije, više ljudi dođe na stranicu, a to na kraju krajeva može značiti i veću prodaju nekih proizvoda, koji se na primjer prodaju na stranici. Kako bih se u tražilicama došlo do što boljih pozicija, potrebna je optimizacija za tražilice, a za one, koji te stvari ne poznaju najbolje, moraju ih što bolje i što prije upoznati. To vam znači, da morate stranicu srediti tako, da će se svidjeti Googlu i ostalim tražilicama, te da morate na nju stavljati sadržaj, kojeg ljudi traže u tražilicama – kad jednom sve to srediti, doći će i ljudi do vas.
Problem u svemu tome je, da mnogi ljudi misle, da sadržaj na stranici nije bitan – ali nisu u pravu, on je jako bitan. Još pogotovo, ako ste neka manja tvrtka, u nekom većem gradu ili državi – tamo na primjer nema smisla raditi sadržaj, koji će imati samo jednu ključnu riječ, već je tome sadržaju potrebno dodati još i lokalne informacije – pa tako, ako na primjer prodajete automobile u Zagrebu, onda je jako bitno, da na primjer u naslov nekog članka dodate i grad – pravilan naslov članka bih tako mogao biti – „Jeftini automobili u Zagrebu“. Kad ste jednom kreirali takav naslov članka, pronaći će vas oni, koji se nalaze na nekoj lokaciji, a to znači u gradu Zagrebu – to vam je lokalna optimizacija za tražilice.
Naravno, nije to jedini način, al je jedan od onih, koje se može jako brzo i jednostavno srediti. Ako za sve te stvari nemate znanja vi sami, onda je uvijek najbolje, da potražite neku tvrtku, koja će preuzeti kontrolu nad vašom stranicom i dati vam točne upute, kako te stvari raditi. Ovdje je uvijek dobro znati, da je puno bolje biti glavni u gradu, nego zadnji u državi – to još pogotovo vrijedi u Google tražilici – ako ste na prvim pozicijama za lokano pretraživanje, dobit ćete posjetu, ako ste na zadnjim na državnoj ravni, neće vas nitko način, pa ni prodati nećete ništa.