Što mislite, kakvo mišljenje ima netko o vašoj internet stranici, ako je došao na nju, pogledao jednu stranicu i odmah izašao sa nje? Logika pokazuje, da bih ta ista osoba vjerojatno ostala malo više vremena na vašoj stranici, više pretraživala i klikala, ako bih joj vaša stranica bila zanimljiva i kvalitetna. Takav posjet, kad netko dođe na vašu stranicu i odmah je napusti, u analitici zovemo „bounce rate“. Viši nego što je postotak takvih posjeta, veći vam je to znak, da na određenoj stranici nešto nije uredu i da je potrebna optimizacija stranice za tražilice – promjene na bolje, kako bih ljudi malo duže vrijeme ostali kod vas. Naravno, taj podatak prati i Google i sve to, što je vama logično, naravno je i njemu!
Kad smo već spomenuli Google tražilicu, onda moramo napomenuti, da veliki broj stranica na svijetu upotrebljava i Google Analytics, kako bih sa njim pratilo analitiku svoje stranice. Kako vi, tako i Google vidi, da je u primjeru velikog „bounce rate-a“ potrebno nešto optimizirati – ako to nećete uraditi, on vas neće stavljati visoko u tražilicama i naravno, na stranici ćete imati uvijek manje posjete. Ali sada se pitate, kako znati, što nije uredu na nekoj stranici, koja ima veliki „bounce rate“? Mogućnosti je mnogo, al jedino testiranje će vam pokazati pravi razlog – za početak na primjer možete dopuniti ili promijeniti sadržaj na stranici, da bih bio posjetiteljima zanimljiv, nakon toga možete im ponuditi više mogućnosti, linkova za dalje pretraživanje vaše stranice – to se stručno zove „call to reaction“ i još neke druge stvari, koje će vam pomoči smanjiti „bounce rate“.
Kad ćete napraviti na vašoj stranici neke korekcije, onda ćete morati još više pratiti analitiku – dali se je stanje poboljšalo ili pogoršalo, ali sve to vam je optimizacija za tražilice, sve to vam je posao, kojeg morate raditi, ako želite u tražilicama biti visoko, ako želite zadovoljavati algoritme od tražilica. Više nego što ste u tražilicama, više ćete imati posjete, a to vjerojatno svi znate, da donosi više prodaje i višu zaradu! Pa onda, što ćete sad uraditi sa onim stranicama, koje imaju visok „bounce rate“? Naravno, što prije ih optimizirajte, one čekaju na vas!