Zamislite se, da ste putem interneta naručili neki proizvod, a na vaš doma ste dobili nešto sasvim drugo, nešto, što si niste ni najmanje mislili – naravno, bili bih negativno iznenađeni. Baš zbog toga jako je bitno, što ljudi dobiju iz nečega, kad nešto očekuju – baš tako je i kod Google AdWords oglašavanja. Kad na primjer netko otvori Google tražilicu, te u njoj počne tražiti neku stvar, onda očekuje, da će između prvih zgoditaka pronaći nešto relevantno, nešto, što će mu koristiti, nešto, što će mu dati odgovor na ono, što ga je zanimalo i što je tražio u tražilici. Ako tome nije tako, slijedi razočaranje i brzo napuštanje stranice, koju je posjetio.
Kad netko otvori neki oglas, u vašem primjeru Google AdWords oglas, to znači, da je ona, tko je taj oglas kreirao, platio neke novce, kako bih netko kliknuo na njega. Ako iza toga oglasa stoji nešto sasvim drugo od onoga, što je prikazivao oglas, to će vam značiti, da će netko odmah napustiti stranicu, da neće dobiti željeno, te da će vama napraviti neke nepotrebne troškove. Baš zbog svega ovoga jako je bitno, da kad kreirate neki oglas u svijetu digitalnog marketinga, da on bude što bolje relevantan – znači, da njegov naslov ili neka kreativa budu atraktivni ali da pored toga još uvijek daju do znanja, što se iza tog oglasa nalazi – ako tome nije tako, slijedi nezadovoljstvo i troškovi.
Sve to vam možemo prikazati kroz jedan primjer – ako na primjer prodajete rabljene automobile i želite, da će se vaš oglas pokazati nekome tko traći novi auto u Google tražilici, onda je jako dobro, da u naslov vašeg oglasa već napišete „rabljeni“ – jedino tako ćete izbjeći sve one, koji bih mogli kliknuti na vaš oglas, napraviti vam troškove i odmah napustiti vašu stranicu, jer oni na svaki način traže samo novi automobil. Baš zbog toga budite točni i relevantni sa onim što dajete u oglas i što se onda iza njega sakriva. Jedino tako ćete dobiti maksimum i naravno, ostati će vam nekoliko novca u vašem džepu!