Kako možete sami kvalitetno raditi Google oglašavanje?

Pomislite na Google, kao tvrtku – imaju puno novca, a vi ste jedan od tih, koji im ga svake toliko daju još više. A kako je sa vama? I vi imate puno novca? Toliko kao Google sigurno ne, pa ako je vaš budžet, kojeg želite potrošit na Google oglašavanje minimalan, onda vam je sigurno u interesu, da za taj novac, kojeg imate, dobijete što više – da ne bacate novac kroz prozor! Kako bih znači napravili što bolju kampanju, od koje ćete dobiti što više, potrebno ju je napraviti pravilno, a da bih je napravili pravilno, evo vam nekoliko savjeta, koji će vam kod tih stvari sigurno koristiti.

Jedan od prvih savjeta, ako želite uštedjeti novac je, da se nikad i sa nikom nemojte igrati „ratove“ kod nuđenja novca za neku rečenicu – znači, ako plaćate danas 1 kunu, a sutra bih morali 5 kuna, jer se našao neki konkurent i ponudio je za svoj oglas više, odmaknite se, potražite neku drugu riječ, i kreirajte za nju novi oglas. Odmah nakon ovoga, jako vam je bitno, da u svojim oglasima imate ključne riječi – na takav način će kao prvo onaj tko traži nešto brzo vidjeti, da je oglas relevantan, a pored toga, će te tražene ključne riječi i Google odebljati i bit će još bolje vidljive.

Ako idemo dalje – u vašim oglasima neka se uvijek nalaze tako zvane „negative keywords“ – to su riječi, kao što su na primjer „free, cheap, discount“ – takve riječi uvijek privuku pažnju. A za kraj još nešto – ako ste napravili dobar i zanimljiv oglas, onda se potrudite još, da napravite kvalitetan „landing page“, znači stranicu, na koju će ljudi doći, kad kliknu na oglas – ako će biti dobra, prodat ćete nešto, a to vam je interes, ako neće biti dobra, ljudi će je odmah napustiti, a to za vas znači samo troškove, koje plaćate zbog klikova, a koristi od toga nema nikakve – da, takav je svijet Google oglašavanja, ako u njemu niste pažljivi i pametni, te znate što radite, brzo vam se može desiti, da ostanete bez hrpe novaca, a da od toga nemate nikakve koristi!

Zašto uzeti agenciju za AdWords marketing

Nekad ljudi misle, da mogu oni sve sami – tako se nađu na primjer majstori, koji će sami sebi pobojati zidove u stanu – na kraju dođe, da su to jako slabo napravili, pa mora za njima netko još jednom popravljati. Pa se onda nađu majstori, koji mogu sami sebe ošišati – pa dođe tako daleko, da moraju još istog dana do frizera, da ima popravi frizuru, koju su si napravili. Eto, sve to su pogreške, iz kojih se ljudi uče, ali što je najvažnije, one svakoga od tih koštaju nekoliko vremena i novca. Isto tako je i u svijetu digitalnog marketinga, na primjer kad je u pitanju AdWords marketing – možete se vi registrirati, možete vi unijeti ključne riječi i ponuditi neki novac, ali najviše puta će puno tog novca odletjeti u prazno!

Da se vam ne bih dogodilo točno to, što smo sada napisali, da bih izgubili velike svote novca, a da od toga ne bi imali nikakve koristi, najbolje je, da potražite kakvu agenciju za digitalni marketing, koja se svakog dana sa tim stvarima bavi. Takve agencije najviše puta imaju zaposlene stručnjake, koji imaju i Googlove certifikate, koje su dobili putem učenja njihovih knjiga. Eto, to su ljudi, kojima je najbolje dati vaš novac, oni će ga uložiti za vas u AdWords marketingu, a vi ćete morati samo veselo odraditi ono, zašto radite oglase – prodavati, pakirati i uzeti novac, koji vam pripada!

Ali kod svega ovoga jako pažljivo – danas, na svakome koraku možete naći nekoga, tko govori, da je majstor – kako znati, dali će on stvarno raditi svoj posao dobro? Kao prvo, naša preporuka je, da uvijek tražite one, koji imaju Google certifikat i oznaku Google Certified Partner – to vam je pravi znak, da vjerojatno znaju što rade. A da bih ipak na kraju i vi sami mogli napraviti dodatnu kontrolu, što ste za vaš novac dobili, neka vam daju završnu analitiku – iz nje ćete moči vidjeti što se radilo i kako, te koliko klikova ste dobili za to! Kontrola je uvijek potrebna, nikad se ne zna, kome sta dali svoj novac!

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords

AdWords oglašavanje – zadovoljite potražnju!

Jednog dana do vas dože prijatelj i pita vas – dali i vi upotrebljavate AdWords oglašavanje? Naravno, vi nemate pojma što je to, ali ipak imate želju upoznavati novosti, jer vaša web trgovina mora biti svakog dana sve bolja i bolja, mora prodati više – tako traže vaši šefovi. Jer ste tip čovjeka, koji odmah kad nešto ne pozna, otvara Google i počne tražiti odgovore, tako uradite i ovaj put – naravno, tražilica vam izbaci mnoge odgovore, mnoge savjete, rješenja, kako oglašavati putem Google tražilice, kako brzo doći na prvo mjesto, ako tamo još niste i tako dalje. Čini vam se jako zanimljivo, pa tako odmah uradite registraciju i jer želite biti na vrhu!

Svi članci i savjeti, koji ste ih pročitali, pisali su, da je sve skupa jako jednostavno. Došli ste do faze, kad morate kreirati oglas – kako naprijed, što napisati, kako napraviti nešto zanimljivo? Evo, ovdje dolazi naš savjet – vjerojatno ste do danas već najmanje tisuću puta tražili neku stvar u Google tražilici, kad ste ukucali prvu riječ, on vam je ponudio mnoge druge mogućnosti, koje su složene od dviju, tri ili još više riječi. Sve to su ključne riječi, koje ljudi traže u Google tražilici, pa zašto vam onda ne bih one bile u pomoć? Sad kad znate što ljudi traže, odaberite ono, što vas se čini zanimljivo i što je najbolje relevantno sa onim, što želite vi oglašavati. Eto, stvarno je ovo Google AdWords oglašavanje jednostavno!

Znači, kad ste jednom pronašli glavne ključne riječi, napravili ste oglase, onda morate samo još srediti svoju stranicu, da će funkcionirati kvalitetno – kad ljudi pritisnu na vaš oglas, dolaze na vašu stranicu, tamo im ponudite što više relevantnih informacija, ponudite im na primjer cijenu proizvoda, opis proizvoda, kakvu kvalitetnu sliku i naravno, ne zaboravite na neki veliku gumb, sa kojim mogu taj proizvod kupiti. Ako ćete srediti sve te stvari, vrlo brzo ćete vidjeti rezultate – prodaja će rasti i vaši će oglasi biti proglašeni za uspješne!

Napravite strategiju za Google AdWords

Kao i svaka druga stvar, koju ćete u životu početi raditi, tako i Google AdWords zahtijeva neko sakupljeno znanje i iskustva. Za početak je sigurno najbolje, da sakupite što više znanja, jer ako toga nemate, onda će ovo oglašavanje na internetu vaš džep skupo stajati. Kad sakupite nekoliko znanja i odlučite se, da ćete si napraviti svoj račun, putem kojeg ćete kreirati svoje oglase, onda vam je potrebna i neka strategija, po kojoj ćete oglašavati. Ta strategije svakako mora imati neke ciljeve, kamo idete i kako želite do toga doći. Najviše puta se želi za što manje novca, dobiti što više posjetitelja, ako pak još nešto želite prodati tim posjetiteljima, onda je strategija još važnija.

Kad ste se odlučili, da želite biti u vrhu Google tražilice, a vaša stranica i sadržaj na njoj nije dovoljno dobar, onda morate početi sa oglašavanjem putem ključnih riječi. Naravno, najprije morate dobro razmisliti, koje su one ključne riječi, koje su vam jako bitne – ako na primjer prodajete automobile, onda vam je sigurno to glavna riječ, ako pak tih proizvoda ima više, onda ćete naravno i ključnih riječi imati više, ali onda je potrebna još dodatna kontrola. Jer vam Google AdWords oglašavanje omogućava, da sve transparentno pratite i mjerite, potrebna je naravno dobra kontrola – ako na primjer oglašavate pet različitih riječi, četiri vam donose posjetitelje i prodaju, a jedna samo posjetitelje, onda sa tom jednom nešto nije uredu – maknite je, jer vam ne donosi novca.

Naravno, sve to je dio strategije, a kako bih je napravili što bolu, potrebno vam je dobro poznavanje ekonomije, marketinga, analitike i još nekih drugih stvari. Ako baš u svim tim stvarima i niste najbolji, onda vam baš i ne preporučujemo, da se bavite sa tim stvarima sami – bolje vam je svakako, da potražite neku tvrtku, koja će sve to oglašavanje voditi za vas, a vi ćete samo raditi ono, što vam je najvažnije – raditi račune i prodavati proizvode, koje imate na zalihi.