Kako vam web analitika može koristiti

Mnogi misle, da se web analitika koristi samo sa razlogom, da bi mogli vidjeti, koliko ljudi je u jednom danu, tjednu ili mjesecu bilo na nekoj stranici. Istina je, to je jedan od podataka, koji se na primjer može pročitati u Google analyticsu ili nekom drugom sličnom alatu. Ali tamo se nalazi još puno toga korisnoga, što vam može biti u pomoć, da bih vaša stranica radila bolje, da bih ljudi na njoj ostali što više vremena i naravno, ako na njoj nešto prodajete, da bi vam donijela što više novca, jer od njega na kraju krajeva svi živimo!
Znači, jedan najvećih alata za praćenje web analitike je Google analytics. Sa njime možete vidjeti, koliko ljudi je danas bilo kod vas, a još i puno toga drugoga – zanimljivo je uvijek pogledati, od kuda svi ti ljudi dolaze, pa ako na primjer radite kakvo oglašavanje, možete sa time vidjeti, na koju lokaciju staviti najviše novca. Naravno, nije samo to – može se vidjeti na primjer i posjeta u realnom vremenu – na primjer, koliko ljudi je u ovom trenutku na vašoj stranici, što gledaju, kako brzo odlaze i puno toga drugoga – zanimljiva stvar, s kojom možete puno toga napraviti, ako barem malo upotrebljavate glavu!
Ako idemo dalje, možemo nabrajati još puno toga, jer mogućnosti, koje vam pruža Google analytics je stvarno puno. Ovdje je potrebno samo jedno, da bih sve skupa bilo korisno – znanje, da bih sve to u ovom alatu mogli pronaći i pogledati. Ako toga nemate, potražite kakve video snimke na Youtube i naučite sve što vas zanima, na takav način ćete sigurno vašu stranicu napraviti još bolju i ljudi će se na njoj još bolje osjećati, a to znači, da će vam ostavljati više novca, a vi ćete zarađivati više! Sve je jako jednostavno i dostupaćno, potrebna je samo volja!

http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics

Najveće pogreške, kad se radi optimizacija web stranica

Dali još uvijek radite iste stvari za optimizaciju web stranice, kao što ste to radili prije nekoliko godina? Ako ste na ovo pitanje odgovorili sa „DA“, onda morate hitno nešto promijeniti. Kao prvo, vjerojatno je vaša stranica svakog dana na slabijim pozicijama u Google tražilici, a kao drugo, sigurno imate želju, da bih bili svaki dan što bolji – ako je tome tako, onda odmah prestanite raditi neke od sljedećih pogrešaka, koje ćemo vam sada nabrojati.
Jedna od većih pogreški, koje ljudi rade u želji, da bih dobili što više posjeta na svoju stranicu je, da rade sadržaj o optimizaciju samo za jednu ključnu riječ – to vam danas svakako nije dobro! Konkurencija je danas na internetu jako velika, postoje stranice, kao što su na primjer Wikipedia, Youtube i slične, koje ćete vrlo teško pobijediti – zbog toga se radije primite tako zvanog „long term SEO“. Znači, ako se je kod vas do danas radila optimizacija web stranica samo za jednu riječ, kao što je na primjer „automobil“, onda se neka od danas dalje radi za ključne riječi, koje su nekoliko dulje – na primjer „jeftini i kvalitetni automobili“ – na takav način ćete prije rangirati više i dobiti više (posjete).
Još jedna od stvari, koje su se nekad radile, a danas vrijede da su pogrešne – raditi tako zvani „guest blogging“ na nerelevantnim stranicama. Što to znači? Imate stranicu, koje tematika su automobili, nemojte raditi „guest blogging“ na stranicama, kojih tematika je o kozmetici – ljudi na takvoj stranici za vas nisu bitni, a oni, koji će možda doći do vas, brzo će napustiti stranicu – a to svi znamo, da utječe na visok „bounce rate“, na kratko provođeno vrijeme na stranici i slično – a sve to jako negativno utječe na pozicije, koje postižete u tražilici Google. Eto, to su samo neke stvari, koje nemojte raditi, ima ih još više, pa zbog toga – pamet u glavu, kad radite SEO za vašu stranicu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Zašto uzeti agenciju za AdWords marketing

Nekad ljudi misle, da mogu oni sve sami – tako se nađu na primjer majstori, koji će sami sebi pobojati zidove u stanu – na kraju dođe, da su to jako slabo napravili, pa mora za njima netko još jednom popravljati. Pa se onda nađu majstori, koji mogu sami sebe ošišati – pa dođe tako daleko, da moraju još istog dana do frizera, da ima popravi frizuru, koju su si napravili. Eto, sve to su pogreške, iz kojih se ljudi uče, ali što je najvažnije, one svakoga od tih koštaju nekoliko vremena i novca. Isto tako je i u svijetu digitalnog marketinga, na primjer kad je u pitanju AdWords marketing – možete se vi registrirati, možete vi unijeti ključne riječi i ponuditi neki novac, ali najviše puta će puno tog novca odletjeti u prazno!

Da se vam ne bih dogodilo točno to, što smo sada napisali, da bih izgubili velike svote novca, a da od toga ne bi imali nikakve koristi, najbolje je, da potražite kakvu agenciju za digitalni marketing, koja se svakog dana sa tim stvarima bavi. Takve agencije najviše puta imaju zaposlene stručnjake, koji imaju i Googlove certifikate, koje su dobili putem učenja njihovih knjiga. Eto, to su ljudi, kojima je najbolje dati vaš novac, oni će ga uložiti za vas u AdWords marketingu, a vi ćete morati samo veselo odraditi ono, zašto radite oglase – prodavati, pakirati i uzeti novac, koji vam pripada!

Ali kod svega ovoga jako pažljivo – danas, na svakome koraku možete naći nekoga, tko govori, da je majstor – kako znati, dali će on stvarno raditi svoj posao dobro? Kao prvo, naša preporuka je, da uvijek tražite one, koji imaju Google certifikat i oznaku Google Certified Partner – to vam je pravi znak, da vjerojatno znaju što rade. A da bih ipak na kraju i vi sami mogli napraviti dodatnu kontrolu, što ste za vaš novac dobili, neka vam daju završnu analitiku – iz nje ćete moči vidjeti što se radilo i kako, te koliko klikova ste dobili za to! Kontrola je uvijek potrebna, nikad se ne zna, kome sta dali svoj novac!

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords

Optimizacija web stranica za tražilice kao što je Google

Vjerojatno danas već svi znate, što su tražilice podataka na internetu – ako još niste, to su one Internet stranice, kao što su Google, Yahoo, Bing i slične, na kojima se nalazite vjerojatno svaki dan, da na njima tražite neke podatke, koji vas zanimaju. Među ovima, koje smo sada nabrojili, najveći udio ima baš Google – on iznosi negdje oko 70%, a to znači, da se mnogi trude, kako bih svoje Internet stranice napravili takve, da bih što bolje odgovarale toj tražilici i njihovoj politici. Svemu tome poslu, sa kojim se bave mnogi, možemo na kratko reći i optimizacija web stranica za tražilice.

Zašto je sve to skupa tako bitno? Vjerojatno ni ne znate, da negdje oko 80% svih onih, koji upotrebljavaju Internet, svoje pretraživanje započinju baš u Google tražilici – pa sada, kad ste dobili taj podatak, vjerojatno vam je jasno, zašto je što bolje biti među prvim rezultatima na toj stranici. Ako niste među prvima, onda se može reći, da praktički ne postojite, jer velika većina onih, koji nađu neke rezultate, pritisne samo na one prve tri, koji se tamo nalaze, a rijetki su oni, koji idu naprijed, da bih vas našli na drugoj ili trećoj stranici – takvi su rijetki – ako ćete čekati te posjetitelje, nećete ih dobiti baš puno! Baš zbog toga je jako bitno, da se što bolje radi optimizacija vaše web stranice za tražilice – jedino to je ključ do uspjeha!

Ako se sada pitate, što je to uspjeh, onda vam možemo jako brzo pojasniti – više nego što se nalazite u rezultatima, više ćete imati posjetitelja – više što imate posjetitelja, više imate mogućnosti, da vas ljudi vide što radite, sa čime se bavite – ako nešto prodate, to vam je sigurno prva želja, jer ćete tako još više prodati. Pa tako, ako još do danas niste ništa napravili na tom području, onda je sada krajnje vrijeme, da počnete – možda ćete tako započeti novu dobu u vašem poslu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Nekoliko razloga zašto upotrebljavati Google AdWords

Dali ste i vi jedan od onih, koji bih željeli na svoju Internet stranicu dovesti što više ljudi, koji bi tamo ostavili svoj novac i od vas kupili onaj proizvod, kojeg im nudite? Ako ste jedan od takvih, onda obavezno morate napraviti jedan korak naprijed, a to ćete vrlo jednostavno postići sa nekim kvalitetnim oglašavanjem. Ako ste sada odmah pomislili na to, da nemate dovoljno novca, da bih na kakvom poznatom TV kanalu kupili oglasno vrijeme, onda vas moramo odmah smiriti – stvari nisu tako komplicirane, a pored toga niti tako skupa – sve možete srediti puno jednostavnije i što je još bitnije, puno jeftinije – sa Google AdWords oglašavanjem!

Razloga, zašto bih odabrali takvo oglašavanje je nekoliko – prvi i jako važan je onaj, da ćete sa takvim oglašavanjem jako brzo i na prilično jeftin način u Google tražilici doći na prvo poziciju. Sve što trebate učiniti je, da počnete vašu online kampanju, uplatite nekoliko novca i vaš će se oglas jako brzo vidjeti u Google tražilici. Sljedeći razlog, zašto odabrati Google AdWords oglašavanje je, da takve stvari možete uraditi potpuno sami – ako danas još nemate dovoljno znanja, na internetu je jako puno materijala, putem kojeg se možete sve te stvari naučiti i započeti ih za koji dan ili dva!

A na kraju, ako pak niste baš jedan od onih, koji bih se voljeli upuštati u takve stvari – i za vas imamo rješenje – agencije za digitalni marketing. Tih danas ima sve više, a razlog tome je, da se sve više ljudi odlučuje, da će neki dio svog novca namijeniti za oglašavanje – nekad se oglašavalo u novinama i na televiziji, a danas je Internet onaj kanal, na kojem se pojavljuje većina tvrtki – kao prvo, jer je to puno jeftinije, kao drugo, jer je jako jednostavno, a kao treće, jer je tamo jako puno ljudi, možda čak i više, nego za televizorom – pa zašto onda ne bi i vi probali sa takvim oglasom?

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords

Relevantni Google AdWords oglasi

Zamislite se, da ste putem interneta naručili neki proizvod, a na vaš doma ste dobili nešto sasvim drugo, nešto, što si niste ni najmanje mislili – naravno, bili bih negativno iznenađeni. Baš zbog toga jako je bitno, što ljudi dobiju iz nečega, kad nešto očekuju – baš tako je i kod Google AdWords oglašavanja. Kad na primjer netko otvori Google tražilicu, te u njoj počne tražiti neku stvar, onda očekuje, da će između prvih zgoditaka pronaći nešto relevantno, nešto, što će mu koristiti, nešto, što će mu dati odgovor na ono, što ga je zanimalo i što je tražio u tražilici. Ako tome nije tako, slijedi razočaranje i brzo napuštanje stranice, koju je posjetio.

Kad netko otvori neki oglas, u vašem primjeru Google AdWords oglas, to znači, da je ona, tko je taj oglas kreirao, platio neke novce, kako bih netko kliknuo na njega. Ako iza toga oglasa stoji nešto sasvim drugo od onoga, što je prikazivao oglas, to će vam značiti, da će netko odmah napustiti stranicu, da neće dobiti željeno, te da će vama napraviti neke nepotrebne troškove. Baš zbog svega ovoga jako je bitno, da kad kreirate neki oglas u svijetu digitalnog marketinga, da on bude što bolje relevantan – znači, da njegov naslov ili neka kreativa budu atraktivni ali da pored toga još uvijek daju do znanja, što se iza tog oglasa nalazi – ako tome nije tako, slijedi nezadovoljstvo i troškovi.

Sve to vam možemo prikazati kroz jedan primjer – ako na primjer prodajete rabljene automobile i želite, da će se vaš oglas pokazati nekome tko traći novi auto u Google tražilici, onda je jako dobro, da u naslov vašeg oglasa već napišete „rabljeni“ – jedino tako ćete izbjeći sve one, koji bih mogli kliknuti na vaš oglas, napraviti vam troškove i odmah napustiti vašu stranicu, jer oni na svaki način traže samo novi automobil. Baš zbog toga budite točni i relevantni sa onim što dajete u oglas i što se onda iza njega sakriva. Jedino tako ćete dobiti maksimum i naravno, ostati će vam nekoliko novca u vašem džepu!

 

Web analytics – što pokazuje i što to znači?

Svi oni, koji se do danas još niste sreli sa web analyticsom, a imate neku svoju Internet stranicu ili barem opravljate sa njome, moramo vam reći, da morate pod hitno početi raditi na tome. Pitate se sada, kako i gdje početi? Najbolje je, da počnete tamo, gdje je sve besplatno, tamo gdje su i svi drugi (barem većina) i tamo, gdje su vam praktički sve informacije dostupne sa nekoliko klikova – Google analytics. To je alat, kojeg možete dobiti jako jednostavno – registrirate se na njihovoj stranici, oni vam ponude HTML kod, kojeg nakon toga stavite u vašu stranicu i mjerenje se može početi.

Ako ste još početnik, onda ćete se na početku sigurno najviše zaustavljati kod osnovnih stvari, to je na početnom prikazu, gdje na primjer možete vidjeti i analizirati posjet vaše stranice – koliko ogleda stranice imate, od kuda dolaze svi ti ljudi, kako dugo se zadržavaju na vašoj stranici, kakve imaju tražilice za Internet, te još neke druge stvari. Sve te informacije mogu vam pomoči, da svoju stranicu optimizirate što bolje za te posjetitelje, te da radite promjene, kako bih što više ljudi došlo na vašu stranicu, se na njoj zadržalo i vračalo se opet i opet.

Kad ćete jednom znati i naučiti što web analytics znači za vas i kako vam može koristiti, onda ćete moči početi upoznavati i sve druge mogućnosti, koje vam omogućava. Tih ima mnogo – od praćenja stranica, sa kojih najviše ljudi odlazi, do praćenja vaše prodaje, do informacija od kuda dolaze posjetitelji na vašu stranicu, te još puno toga – sve to vam može pomoči, da postanete bolji, pa zato, ako još niste počeli, registrirajte se još danas i počnite pratiti sve te podatke – jednog dana ćete doći tako daleko, da bez njih više nećete moči funkcionirati i raditi.

http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics

20% teksta za Facebook oglašavanje

Imate svoj osobni Facebook profil? Ako ga imate, onda ga naravno i upotrebljavate, svakog dana provjerite, što se na njemu događa, kakve su novosti i što rade vaši prijatelji, te što objavljuju tvrtke, koje obožavate, volite i upotrebljavate ili neke znane osobe, koje su vam uzor, koje vam se sviđaju. Svi ti ljudi, koji objavljuju stvari na Facebooku, mogu to raditi svakog dana i njihove objave su vidljive ljudima, koji si sa njima prijatelji ili onima, koji ih „lajkaju“. A kako doći do svih onih, koji nisu vaši prijatelji i ne „lajkaju“ neku stranicu? Naravno, za to vam je u pomoć Facebook oglašavanje, sa kojim može svatko dosegnuti svakoga – pitate se kako?
Takve vrste oglašavanje može biti jako jeftino, a naravno može biti i jako dobro ciljano, ali ovdje je potrebno znati, da postoje i neka Facebook pravila oglašavanja. Jedno od takvih je i to, da na slikama koje stavljate na Facebook i koje mislite nakon toga oglašavati, ne smije biti više od 20% teksta. Sa time je Facebook postigao to, da su slike još uvijek slike i da na njima vidite kakvu zanimljivost, a ne samo rečenice, mnogo njih – za te stvari na volju vam je prostor u Facebook aplikaciji, u koju možete zapisati što god poželite.
Ako se sada pitate, kako znati, kada je na slici dovoljno ili previše teksta, onda imamo i za to odgovor za vas – na internetu se u posljednje vrijeme pojavilo mnogo stranica, koje omogućavaju, da na njih naložite svoju sliku, koja se vam prikaže na zaslonu, a preko nje se napravi mreža – na toj mreži nakon toga označite polja, gdje sve se nalazi tekst i stranica vam automatski izračuna procent teksta na vašoj slici. Ako je toga više od 20%, morat ćete sliku popraviti, jer ako je nećete, Facebook vam neće dozvoliti oglašavanje i vaša će se kampanja vrlo brzo prekinuti i nećete imati koristi od nje!

AdWords oglašavanje – zadovoljite potražnju!

Jednog dana do vas dože prijatelj i pita vas – dali i vi upotrebljavate AdWords oglašavanje? Naravno, vi nemate pojma što je to, ali ipak imate želju upoznavati novosti, jer vaša web trgovina mora biti svakog dana sve bolja i bolja, mora prodati više – tako traže vaši šefovi. Jer ste tip čovjeka, koji odmah kad nešto ne pozna, otvara Google i počne tražiti odgovore, tako uradite i ovaj put – naravno, tražilica vam izbaci mnoge odgovore, mnoge savjete, rješenja, kako oglašavati putem Google tražilice, kako brzo doći na prvo mjesto, ako tamo još niste i tako dalje. Čini vam se jako zanimljivo, pa tako odmah uradite registraciju i jer želite biti na vrhu!

Svi članci i savjeti, koji ste ih pročitali, pisali su, da je sve skupa jako jednostavno. Došli ste do faze, kad morate kreirati oglas – kako naprijed, što napisati, kako napraviti nešto zanimljivo? Evo, ovdje dolazi naš savjet – vjerojatno ste do danas već najmanje tisuću puta tražili neku stvar u Google tražilici, kad ste ukucali prvu riječ, on vam je ponudio mnoge druge mogućnosti, koje su složene od dviju, tri ili još više riječi. Sve to su ključne riječi, koje ljudi traže u Google tražilici, pa zašto vam onda ne bih one bile u pomoć? Sad kad znate što ljudi traže, odaberite ono, što vas se čini zanimljivo i što je najbolje relevantno sa onim, što želite vi oglašavati. Eto, stvarno je ovo Google AdWords oglašavanje jednostavno!

Znači, kad ste jednom pronašli glavne ključne riječi, napravili ste oglase, onda morate samo još srediti svoju stranicu, da će funkcionirati kvalitetno – kad ljudi pritisnu na vaš oglas, dolaze na vašu stranicu, tamo im ponudite što više relevantnih informacija, ponudite im na primjer cijenu proizvoda, opis proizvoda, kakvu kvalitetnu sliku i naravno, ne zaboravite na neki veliku gumb, sa kojim mogu taj proizvod kupiti. Ako ćete srediti sve te stvari, vrlo brzo ćete vidjeti rezultate – prodaja će rasti i vaši će oglasi biti proglašeni za uspješne!

Napravite strategiju za Google AdWords

Kao i svaka druga stvar, koju ćete u životu početi raditi, tako i Google AdWords zahtijeva neko sakupljeno znanje i iskustva. Za početak je sigurno najbolje, da sakupite što više znanja, jer ako toga nemate, onda će ovo oglašavanje na internetu vaš džep skupo stajati. Kad sakupite nekoliko znanja i odlučite se, da ćete si napraviti svoj račun, putem kojeg ćete kreirati svoje oglase, onda vam je potrebna i neka strategija, po kojoj ćete oglašavati. Ta strategije svakako mora imati neke ciljeve, kamo idete i kako želite do toga doći. Najviše puta se želi za što manje novca, dobiti što više posjetitelja, ako pak još nešto želite prodati tim posjetiteljima, onda je strategija još važnija.

Kad ste se odlučili, da želite biti u vrhu Google tražilice, a vaša stranica i sadržaj na njoj nije dovoljno dobar, onda morate početi sa oglašavanjem putem ključnih riječi. Naravno, najprije morate dobro razmisliti, koje su one ključne riječi, koje su vam jako bitne – ako na primjer prodajete automobile, onda vam je sigurno to glavna riječ, ako pak tih proizvoda ima više, onda ćete naravno i ključnih riječi imati više, ali onda je potrebna još dodatna kontrola. Jer vam Google AdWords oglašavanje omogućava, da sve transparentno pratite i mjerite, potrebna je naravno dobra kontrola – ako na primjer oglašavate pet različitih riječi, četiri vam donose posjetitelje i prodaju, a jedna samo posjetitelje, onda sa tom jednom nešto nije uredu – maknite je, jer vam ne donosi novca.

Naravno, sve to je dio strategije, a kako bih je napravili što bolu, potrebno vam je dobro poznavanje ekonomije, marketinga, analitike i još nekih drugih stvari. Ako baš u svim tim stvarima i niste najbolji, onda vam baš i ne preporučujemo, da se bavite sa tim stvarima sami – bolje vam je svakako, da potražite neku tvrtku, koja će sve to oglašavanje voditi za vas, a vi ćete samo raditi ono, što vam je najvažnije – raditi račune i prodavati proizvode, koje imate na zalihi.