Najveće pogreške, kad se radi optimizacija web stranica

Dali još uvijek radite iste stvari za optimizaciju web stranice, kao što ste to radili prije nekoliko godina? Ako ste na ovo pitanje odgovorili sa „DA“, onda morate hitno nešto promijeniti. Kao prvo, vjerojatno je vaša stranica svakog dana na slabijim pozicijama u Google tražilici, a kao drugo, sigurno imate želju, da bih bili svaki dan što bolji – ako je tome tako, onda odmah prestanite raditi neke od sljedećih pogrešaka, koje ćemo vam sada nabrojati.
Jedna od većih pogreški, koje ljudi rade u želji, da bih dobili što više posjeta na svoju stranicu je, da rade sadržaj o optimizaciju samo za jednu ključnu riječ – to vam danas svakako nije dobro! Konkurencija je danas na internetu jako velika, postoje stranice, kao što su na primjer Wikipedia, Youtube i slične, koje ćete vrlo teško pobijediti – zbog toga se radije primite tako zvanog „long term SEO“. Znači, ako se je kod vas do danas radila optimizacija web stranica samo za jednu riječ, kao što je na primjer „automobil“, onda se neka od danas dalje radi za ključne riječi, koje su nekoliko dulje – na primjer „jeftini i kvalitetni automobili“ – na takav način ćete prije rangirati više i dobiti više (posjete).
Još jedna od stvari, koje su se nekad radile, a danas vrijede da su pogrešne – raditi tako zvani „guest blogging“ na nerelevantnim stranicama. Što to znači? Imate stranicu, koje tematika su automobili, nemojte raditi „guest blogging“ na stranicama, kojih tematika je o kozmetici – ljudi na takvoj stranici za vas nisu bitni, a oni, koji će možda doći do vas, brzo će napustiti stranicu – a to svi znamo, da utječe na visok „bounce rate“, na kratko provođeno vrijeme na stranici i slično – a sve to jako negativno utječe na pozicije, koje postižete u tražilici Google. Eto, to su samo neke stvari, koje nemojte raditi, ima ih još više, pa zbog toga – pamet u glavu, kad radite SEO za vašu stranicu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Napravite strategiju za Google AdWords

Kao i svaka druga stvar, koju ćete u životu početi raditi, tako i Google AdWords zahtijeva neko sakupljeno znanje i iskustva. Za početak je sigurno najbolje, da sakupite što više znanja, jer ako toga nemate, onda će ovo oglašavanje na internetu vaš džep skupo stajati. Kad sakupite nekoliko znanja i odlučite se, da ćete si napraviti svoj račun, putem kojeg ćete kreirati svoje oglase, onda vam je potrebna i neka strategija, po kojoj ćete oglašavati. Ta strategije svakako mora imati neke ciljeve, kamo idete i kako želite do toga doći. Najviše puta se želi za što manje novca, dobiti što više posjetitelja, ako pak još nešto želite prodati tim posjetiteljima, onda je strategija još važnija.

Kad ste se odlučili, da želite biti u vrhu Google tražilice, a vaša stranica i sadržaj na njoj nije dovoljno dobar, onda morate početi sa oglašavanjem putem ključnih riječi. Naravno, najprije morate dobro razmisliti, koje su one ključne riječi, koje su vam jako bitne – ako na primjer prodajete automobile, onda vam je sigurno to glavna riječ, ako pak tih proizvoda ima više, onda ćete naravno i ključnih riječi imati više, ali onda je potrebna još dodatna kontrola. Jer vam Google AdWords oglašavanje omogućava, da sve transparentno pratite i mjerite, potrebna je naravno dobra kontrola – ako na primjer oglašavate pet različitih riječi, četiri vam donose posjetitelje i prodaju, a jedna samo posjetitelje, onda sa tom jednom nešto nije uredu – maknite je, jer vam ne donosi novca.

Naravno, sve to je dio strategije, a kako bih je napravili što bolu, potrebno vam je dobro poznavanje ekonomije, marketinga, analitike i još nekih drugih stvari. Ako baš u svim tim stvarima i niste najbolji, onda vam baš i ne preporučujemo, da se bavite sa tim stvarima sami – bolje vam je svakako, da potražite neku tvrtku, koja će sve to oglašavanje voditi za vas, a vi ćete samo raditi ono, što vam je najvažnije – raditi račune i prodavati proizvode, koje imate na zalihi.

 

 

 

Optimizacija internetnih stranica za bolju poziciju u Googlu

Na internetu danas možemo pronaci prakticki sve što poželimo. Možemo naci informacije o sportu, možemo naci informacije o zdravlju, pa svakako mogu se u obliku vijesti pronaci i informacije o dogadanju na drugoj strani svijeta. Kad ljudi te informacije tražimo, upisujemo u Google ili neki drugi pretraživac neke kljucne rijeci, a da bih se rezultati tih rijeci pokazivali što više, potrebna je optimizacija internetnih stranica. Više nego se neka stranica nalazi, više ce imati posjete, citanja, nalaženja na stranici, a za sve to u pomoc je optimizacija internetnih stranica.

Kad netko postavi neku stranicu ocekuje, da ce za tjedan ili dva vec biti na vrhu Googlea, ali tome nije baš tako. Da bih tome bilo tako, mora ta stranica imati napravljenu dobru optimizaciju internetne stranice, kako bih to Google vidio i nagradio je za pokazivanje što više medu rezultatima. Za dobru optimizaciju Internet stranice je potrebno imati upisane kljucne rijeci, opis stranice, naslov stranice, imati morate odlicne clanke na stranici i mnogo drugoga, da bih najprije to vidjeli posjetitelji, koji ce se na vašu stran vracali, a nakon toga i Google, koji ce vas plasirati više i više medu rezultatima u pretraživacu.