Relevantni Google AdWords oglasi

Zamislite se, da ste putem interneta naručili neki proizvod, a na vaš doma ste dobili nešto sasvim drugo, nešto, što si niste ni najmanje mislili – naravno, bili bih negativno iznenađeni. Baš zbog toga jako je bitno, što ljudi dobiju iz nečega, kad nešto očekuju – baš tako je i kod Google AdWords oglašavanja. Kad na primjer netko otvori Google tražilicu, te u njoj počne tražiti neku stvar, onda očekuje, da će između prvih zgoditaka pronaći nešto relevantno, nešto, što će mu koristiti, nešto, što će mu dati odgovor na ono, što ga je zanimalo i što je tražio u tražilici. Ako tome nije tako, slijedi razočaranje i brzo napuštanje stranice, koju je posjetio.

Kad netko otvori neki oglas, u vašem primjeru Google AdWords oglas, to znači, da je ona, tko je taj oglas kreirao, platio neke novce, kako bih netko kliknuo na njega. Ako iza toga oglasa stoji nešto sasvim drugo od onoga, što je prikazivao oglas, to će vam značiti, da će netko odmah napustiti stranicu, da neće dobiti željeno, te da će vama napraviti neke nepotrebne troškove. Baš zbog svega ovoga jako je bitno, da kad kreirate neki oglas u svijetu digitalnog marketinga, da on bude što bolje relevantan – znači, da njegov naslov ili neka kreativa budu atraktivni ali da pored toga još uvijek daju do znanja, što se iza tog oglasa nalazi – ako tome nije tako, slijedi nezadovoljstvo i troškovi.

Sve to vam možemo prikazati kroz jedan primjer – ako na primjer prodajete rabljene automobile i želite, da će se vaš oglas pokazati nekome tko traći novi auto u Google tražilici, onda je jako dobro, da u naslov vašeg oglasa već napišete „rabljeni“ – jedino tako ćete izbjeći sve one, koji bih mogli kliknuti na vaš oglas, napraviti vam troškove i odmah napustiti vašu stranicu, jer oni na svaki način traže samo novi automobil. Baš zbog toga budite točni i relevantni sa onim što dajete u oglas i što se onda iza njega sakriva. Jedino tako ćete dobiti maksimum i naravno, ostati će vam nekoliko novca u vašem džepu!

 

Nekoliko savjeta za Google AdWords oglašavanje

Tražite preko Googla neki proizvod, a na vrhu tražilice su uvijek iste stranice. Kliknete na jednu od njih i primijetite, da stranica nije napravljena po zahtjevima, koji vrijede kao osnove optimizacije Internet stranica. Sada se pitate, kako je to moguće? Vrlo jednostavno, to može svatko, to mogu i oni, koji imaju najslabiju stranicu a imaju novac – to omogućava Google AdWords. Što je to? To vam je način oglašavanja, kojeg morate platiti – odaberete neku ključnu riječ, plaćate za nju i kad će je netko tražiti u Google tražilici, na vrhu će se pojaviti vaša stranica. Ako ste se odlučili, da ćete sami raditi te stvari, onda je potrebnog nekoliko znanja, pa su ovdje neki savjeti, koji vam mogu pomoći.

Kao prvo, prije nego počnete sa Google AdWordsima, sakupite nekoliko znanja iz tog područja. Najlakše vam je otići na Youtube i pogledati kakve „tutorial“ filmove, koji će vas naučiti osnove. Kad se upoznate sa osnovama, možete se registrirati i upoznati sa svim detaljima tog oglašavanja. Kad ćete početi kreirati svoje oglase, uvijek pazite, da će vaše oglašavanje biti relevantno – znači, ako ste kreirali oglas za automobil, netko će taj oglas pronaći, vjerojatno će nakon toga i kliknuti na njega, te doći na vašu stranicu, a tamo ga čeka iznenađenje – link na oglasu dovodi ga do nekih tenisica, znači do stvari, koja mu ne treba i nitko je nije ni tražio. Takav posjetitelj, će odmah zapustiti vašu stranicu, a vi ćete bez koristi platiti tog posjetitelja – njegov klik.

Jer se sve te stvari mjere i za njih postoji odlična analiza, imajte na umu, da ćete sve te podatke morati konstantno pratiti. Sa njima možete jako brzo vidjeti, koji oglasi su dobri, a koji ne, koji oglasi prodaju vaše proizvode, a koji ne – sa svim tim podatcima nakon toga možete korigirati vašu kampanju oglašavanja, te korigirati sve oglase, koje ste kreirali. Naravno, da bih shvatili sve te stvari „u nulu“, potrebno će vam biti vrijeme, pa tako nikad ne prestanite sa učenjem, jer ćete sa njim biti bolji i bolji, a i potrošit ćete manje novca za više dobrih rezultata.

Više informacija