Kako možete sami kvalitetno raditi Google oglašavanje?

Pomislite na Google, kao tvrtku – imaju puno novca, a vi ste jedan od tih, koji im ga svake toliko daju još više. A kako je sa vama? I vi imate puno novca? Toliko kao Google sigurno ne, pa ako je vaš budžet, kojeg želite potrošit na Google oglašavanje minimalan, onda vam je sigurno u interesu, da za taj novac, kojeg imate, dobijete što više – da ne bacate novac kroz prozor! Kako bih znači napravili što bolju kampanju, od koje ćete dobiti što više, potrebno ju je napraviti pravilno, a da bih je napravili pravilno, evo vam nekoliko savjeta, koji će vam kod tih stvari sigurno koristiti.

Jedan od prvih savjeta, ako želite uštedjeti novac je, da se nikad i sa nikom nemojte igrati „ratove“ kod nuđenja novca za neku rečenicu – znači, ako plaćate danas 1 kunu, a sutra bih morali 5 kuna, jer se našao neki konkurent i ponudio je za svoj oglas više, odmaknite se, potražite neku drugu riječ, i kreirajte za nju novi oglas. Odmah nakon ovoga, jako vam je bitno, da u svojim oglasima imate ključne riječi – na takav način će kao prvo onaj tko traži nešto brzo vidjeti, da je oglas relevantan, a pored toga, će te tražene ključne riječi i Google odebljati i bit će još bolje vidljive.

Ako idemo dalje – u vašim oglasima neka se uvijek nalaze tako zvane „negative keywords“ – to su riječi, kao što su na primjer „free, cheap, discount“ – takve riječi uvijek privuku pažnju. A za kraj još nešto – ako ste napravili dobar i zanimljiv oglas, onda se potrudite još, da napravite kvalitetan „landing page“, znači stranicu, na koju će ljudi doći, kad kliknu na oglas – ako će biti dobra, prodat ćete nešto, a to vam je interes, ako neće biti dobra, ljudi će je odmah napustiti, a to za vas znači samo troškove, koje plaćate zbog klikova, a koristi od toga nema nikakve – da, takav je svijet Google oglašavanja, ako u njemu niste pažljivi i pametni, te znate što radite, brzo vam se može desiti, da ostanete bez hrpe novaca, a da od toga nemate nikakve koristi!