Digitalni marketing – kako početi sa njim?

Marketing je riječ, koju mnogi povezuju sa reklamama na televiziji, na radiju, u novinama i na drugim tome sličnim medijima, al rijetki znaju, da se u posljednjim godinama mnogo više reklame izvodi na internetu i baš to danas nazivamo digitalni marketing. Ako se želite baviti sa njima i u njemu oglašavati svoju tvrtku, morate sve skupa početi sa kvalitetnom stranicom, koja je u vašoj vlasti. Ta stranica mora biti što bolje napravljena, što bolje optimizirana i na kraju krajeva, na njoj moraju biti kvalitetni članci, slike, oglasi, filmovi i mnoge druge stvari, koje će posjetitelje dovesti na vašu stranicu, na njoj je zadržati i sljedeći put opet dovesti na isto mjesto.

Ako se želite kvalitetno posvetiti digitalnom marketingu, onda je svakako jako važno, da nekoliko novca ponudite i Googlu, koji vam sa svojim AdWords oglašavanjem može pomoči, da se za neke teže ključne riječi nalazite na samom vrhu tražilica. Pored toga, nikako ne smijete zaboraviti na kvalitetan rad na jednoj od najbolje posječenih stranica na svijetu, a to je Facebook. Kroz njega dnevno prolaze milijuni ljudi i bilo bi baš šteta, ako ne bi svoje članke iz stranice stavili tamo gore, zakupili kakve plaćene objave ili na neki drugi način iskoristili taj kvalitetan kanal za oglašavanje.

Znači, kad je govora o oglašavanju na internetu, onda su to Google sa svojim AdWordsima, Facebook sa svojim mogućnostima, a ne smijete zaboraviti i na druge socijalne medije, kao što su na primjer Twiter, Pinterest, Instagram i ostali, koji vam isto tako pružaju priliku, da na svoju stranicu dovedete nove ljude, koji će kod vas pročitati neku zanimljivu vijest, kliknuti na kakav oglas, kupiti kakav proizvod ili vam na kakav drugi način dovesti novce, zbog kojih vaša stranica postoji i vi sa na kraju krajeva trudite sa njom, svakoga dana, a neki od vas i dugo u noč.