Optimizacija web stranica – kakva je cijena?

Svaka stvar, u kojoj želite biti bolji i u njoj napredovati, ima svoju cijenu – isto tako je i tada, kad želite na svojoj stranici više ljudi, veću posjetu i iz svega toga više novca! Da bih to mogli postići, treba vam kvalitetna optimizacija web stranice – ali sada se sigurno pitate, kakve je cijena toga? Možemo polako pogledati, što sve vam treba, da bih stvari bile za početak napravljene dobro i da bi se unaprijed radile kvalitetno! Idemo najprije na izradu stranice, pa nakon toga na analize i sadržaj i za kraj još na neke druge sitnice, koje vam trebaju, da bi bili visoko u Google tražilici.
Ako idemo po redu – kod svega ovoga je jako bitno, da imate kvalitetnu internet stranicu – što to znači? Ona mora za početak biti brza, pa nakon toga mora izgledati dobro, znači, da mora biti kvalitetno dizajnirana, pa nakon toga mora imati odabrane prave ključne riječi i ostale „meta podatke“. Ako sve to vaša sadašnja stranica nema, morate je prenoviti ili postaviti novu! I koliko će vas sve to stajati, kakva je cijena? Različita! Novu stranicu možete danas dobiti već za kakvih 1000 ili 2000 kuna, ali se naravno morate pitati, dali će biti kvalitetna i što sve će imati – iz toga razloga uložite radije kakvu kunu više i biti ćete zadovoljni.
Ako idemo dalje, jako je bitno, da za vas netko na pravi dobru analizu ključnih riječi, sa kojima ćete znati, kakav sadržaj kreirati, da bi sa njim došli u Google tražilici što lakše na prve pozicije. Takva analiza nije skupa – neki je rade već za 100 kuna, pa tako riskirajte taj novac, neće vam biti žao. Jako bitan dio, kad se radi optimizacija web stranica je i sadržaj – Google voli, da imate na svojoj stranici svake toliko nešto novo – napravite blog i na njega stavljajte kakve članke – sve to će vas opet stajati kakvih 50-100 kuna po članku. Kao što vidite, sve skupa nije tako skupo, a uz pravilan rad, donijet će vam ono, što želite – prve pozicije u Google tražilici i naravno veću zaradu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Kako optimizirati Facebook oglašavanje?

Mnoge pretrage su pokazale, da je Facebook oglašavanje u posljednje vrijeme jedno od onih, kojeg ljudi jako puno, ako ne najviše upotrebljavaju. Pitate se zašto? Kao prvo zbog toga, jer za njega nije potrebno baš puno znanja, a kao drugo, jer za njega ne trebate puno novca, da bih se mogli vidjeti prvi rezultati. Ali ovdje je jako bitno, da znate, da uz jako male promjene, možete napraviti puno više – kao prvo, možete imati puno bolje rezultate, a kao drugo, za sve to možete potrošiti puno manje novca. Za sve to je potrebna optimizacija, a da bih je mogli napraviti, evo nekoliko primjera i savjeta!
Puno onih, koji započnu sa Facebook oglašavanjem ne zna, da tamo postoji mogućnost ciljanog oglašavanja – pa vas ovdje za početak pitamo – ako vi volite nogomet, a netko vam pokazuje oglas za ples, dali čete pritisnuti na njega? Naravno, da nećete! Baš zbog toga je kod kreiranja oglasa potrebno uključiti ciljanje – znači, da će se vaš oglas pokazivati samo i isključivo onima, koji volje nogomet! Pored toga, jako je i bitno, da znate tko su vaša ciljna publika po godinama – na primjer, da prodajete zubne proteze – mislim, da nema smisla, da oglas pokazujete onim od 16 pa sve tamo do 40 ili nekoliko više godina – njima to ne treba, odabrati morate malo starije ljude!
Pored ovoga, još su neke stvari bitne – u naslovima i tekstovima, postavljajte pitanja, da u ljudima dođe do znatiželje, da će provjeriti što se nalazi iza oglasa. Naravno, kad dođu do vas, morate im na vašoj stranici, iza tog oglasa ponuditi nešto konkretno, nešto relevantno, jer jedino tako se vam isplati oglašavati – nemojte na primjer raditi oglas za vrijeme u sljedećim danima, a na vašoj stranici se nalaze „seks igračke“ – svi će vas jako brzo napustiti, to će vas stajati novca, a neće biti koristi. Eto, tako malo je potrebno, da nešto jako jednostavno postane još jednostavnije i da nešto jeftino postane još jeftinije – samo potruditi se morate malo i razmisliti što radite!

http://www.red-orbit.hr/usluge/facebook-oglasavanje

Kako vam web analitika može koristiti

Mnogi misle, da se web analitika koristi samo sa razlogom, da bi mogli vidjeti, koliko ljudi je u jednom danu, tjednu ili mjesecu bilo na nekoj stranici. Istina je, to je jedan od podataka, koji se na primjer može pročitati u Google analyticsu ili nekom drugom sličnom alatu. Ali tamo se nalazi još puno toga korisnoga, što vam može biti u pomoć, da bih vaša stranica radila bolje, da bih ljudi na njoj ostali što više vremena i naravno, ako na njoj nešto prodajete, da bi vam donijela što više novca, jer od njega na kraju krajeva svi živimo!
Znači, jedan najvećih alata za praćenje web analitike je Google analytics. Sa njime možete vidjeti, koliko ljudi je danas bilo kod vas, a još i puno toga drugoga – zanimljivo je uvijek pogledati, od kuda svi ti ljudi dolaze, pa ako na primjer radite kakvo oglašavanje, možete sa time vidjeti, na koju lokaciju staviti najviše novca. Naravno, nije samo to – može se vidjeti na primjer i posjeta u realnom vremenu – na primjer, koliko ljudi je u ovom trenutku na vašoj stranici, što gledaju, kako brzo odlaze i puno toga drugoga – zanimljiva stvar, s kojom možete puno toga napraviti, ako barem malo upotrebljavate glavu!
Ako idemo dalje, možemo nabrajati još puno toga, jer mogućnosti, koje vam pruža Google analytics je stvarno puno. Ovdje je potrebno samo jedno, da bih sve skupa bilo korisno – znanje, da bih sve to u ovom alatu mogli pronaći i pogledati. Ako toga nemate, potražite kakve video snimke na Youtube i naučite sve što vas zanima, na takav način ćete sigurno vašu stranicu napraviti još bolju i ljudi će se na njoj još bolje osjećati, a to znači, da će vam ostavljati više novca, a vi ćete zarađivati više! Sve je jako jednostavno i dostupaćno, potrebna je samo volja!

http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics

Naručite podne obloge putem interneta

Dali ste i vi jedan od onih, koji još uvijek kod svake kupovine za vaš doma, sjednu u auto i odu na izlet – od trgovine, do trgovine, trošite benzin, a da vam to u današnje vrijeme i nije baš potrebno? Ako ste na ovo pitanje odgovorili sa „da“, onda je krajnje vrijeme, da se modernizirate i stvari malo promijenite. Pitate se zašto i kako? Kao prvo, u današnje vrijeme, kada sve možete pronaći na internetu, tamo možete i kupovati, ako vam nije jasno kako, dat ćemo vam koji savjet, da ćete kod sljedeće kupovine uštedjeti nekoliko novca, a pored toga i vremena!
Jedna od vrlo jednostavnih kupovina, koju se može izvesti putem interneta je tada, kada na primjer za svoj dom kupujete podne obloge – tamo i baš nema nekog jakog razloga, zašto bih morali u trgovinu, gledati ih, hvatati u ruke, dirati – sve to može se naručiti putem interneta – tamo imate zapisane sve detalje, cijenu, a pored svega toga, možete vidjeti i slike uzoraka, koji se vam sviđaju. Ako na primjer jedna trgovina nema ono što tražite, zatvorite pretraživač i potražite drugo – jednostavno, brzo i naravno bez sjedanja u vaš automobil i trošenja benzina! Kupovati putem interneta je jednostavno!
Prije nego što se odlučite, da ćete neku podnu oblogu kupiti putem interneta, morate samo dobro promjeriti vaš doma, vašu dnevnu sobu, spavaču sobu ili neku drugu prostoriju, u koju želite staviti novi pod. Kad točno znate, koliko metra kvadratnih vam treba, samo još potražite trgovinu na internetu, odaberite model ili bolje rečeno uzorak, koji vam se sviđa i sve ćete dobiti na dom – što je najbolje, nećete se ni trebati baviti sa time, dali će vam sav taj materijal ići u vaš automobil ili ne – dostava na dom je danas jedna od dobrih stvari, kad kupujete putem interneta! Dali je to to, što ste tražili i do danas trebali? Sigurno je, pa zato odite na Internet i naručite ono što vam treba, kad vam treba!

Više informacija

Optimizacija internetskih stranica za socijalne mreže

Vjerojatno već ste čuli govoriti, da tko nema Facebook profil, da taj ne postoji – i svakog dana se sve više čini, da su te riječi istinite. Na Facebooku ljudi potroše mnogo vremena, dobiju mnoge informacije, a naravno vide sve ono, što bez njega ne bih vidjeli. Pored Facebooka postoje još i neke druge socijalne mreže, koju su u Hrvatskoj više ili manje posjećivane – tako su ovdje još Twitter, Google+, Instagram i mnoge druge – ali ipak, trenutačno u Hrvatskoj još uvijek ima najviše korisnika Facebook.
Iz razloga, jer se ljudi sve više i više zadržavaju na različitim socijalnim mrežama, potrebna je zbog toga i optimizacija internetskih stranica na takav način. Ako se sada pitate, kako to uraditi – nije baš zahtjevno. Kao prvo, jako vam je bitno, da uz sav vaš sadržaj, kojeg imate na stranici dodate gumbove za Facebook lajkove i dijeljenje tog sadržaja. Pored toga, jako vam je bitno, da uz taj sadržaj dodate i mogućnost komentiranja, kako bih ljudi mogli debatirati među sobom ili sa vama. A naravno, nikako ne zaboravite na vašu stranicu dodati i linka do vašeg Facebook ili kakvog drugog profila, neke druge socijalne mreže!
Kad jednom sredite sve te stvari, vaša će stranica biti povezana sa svijetom na vrlo jednostavan način i vaš će sadržaj, ako će biti kvalitetan, biti dijeljen po socijalnim mrežama potpuno besplatno, a to za vas znači, da ćete uštedjeti neki novac iz područja oglašavanja i naravno, da ćete dobiti nekoliko novog posjeta i ljudi na vašu stranicu. A kad jednom dođu novi ljudi, oni počnu i kupovati stvari koje nudite, a sve to će vas dovesti do faze zadovoljstva. Kad jednom potegnete crtu, vidite, da je takva optimizacija internetskih stranica jako jednostavna, jeftina, a za vas će biti jako korisna – pa ako sa njom niste počeli već danas, obavezno morate početi sutra!

Kako se radi lokalna optimizacija za tražilice?

Cilj svakoga, tko ima svoju Internet stranicu je, da bi sa sadržajem, kojeg drži na njoj, bio u tražilicama uvršten na što boljim pozicijama. Bolje što su pozicije, više ljudi dođe na stranicu, a to na kraju krajeva može značiti i veću prodaju nekih proizvoda, koji se na primjer prodaju na stranici. Kako bih se u tražilicama došlo do što boljih pozicija, potrebna je optimizacija za tražilice, a za one, koji te stvari ne poznaju najbolje, moraju ih što bolje i što prije upoznati. To vam znači, da morate stranicu srediti tako, da će se svidjeti Googlu i ostalim tražilicama, te da morate na nju stavljati sadržaj, kojeg ljudi traže u tražilicama – kad jednom sve to srediti, doći će i ljudi do vas.

Problem u svemu tome je, da mnogi ljudi misle, da sadržaj na stranici nije bitan – ali nisu u pravu, on je jako bitan. Još pogotovo, ako ste neka manja tvrtka, u nekom većem gradu ili državi – tamo na primjer nema smisla raditi sadržaj, koji će imati samo jednu ključnu riječ, već je tome sadržaju potrebno dodati još i lokalne informacije – pa tako, ako na primjer prodajete automobile u Zagrebu, onda je jako bitno, da na primjer u naslov nekog članka dodate i grad – pravilan naslov članka bih tako mogao biti – „Jeftini automobili u Zagrebu“. Kad ste jednom kreirali takav naslov članka, pronaći će vas oni, koji se nalaze na nekoj lokaciji, a to znači u gradu Zagrebu – to vam je lokalna optimizacija za tražilice.

Naravno, nije to jedini način, al je jedan od onih, koje se može jako brzo i jednostavno srediti. Ako za sve te stvari nemate znanja vi sami, onda je uvijek najbolje, da potražite neku tvrtku, koja će preuzeti kontrolu nad vašom stranicom i dati vam točne upute, kako te stvari raditi. Ovdje je uvijek dobro znati, da je puno bolje biti glavni u gradu, nego zadnji u državi – to još pogotovo vrijedi u Google tražilici – ako ste na prvim pozicijama za lokano pretraživanje, dobit ćete posjetu, ako ste na zadnjim na državnoj ravni, neće vas nitko način, pa ni prodati nećete ništa.

Web analytics – što pokazuje i što to znači?

Svi oni, koji se do danas još niste sreli sa web analyticsom, a imate neku svoju Internet stranicu ili barem opravljate sa njome, moramo vam reći, da morate pod hitno početi raditi na tome. Pitate se sada, kako i gdje početi? Najbolje je, da počnete tamo, gdje je sve besplatno, tamo gdje su i svi drugi (barem većina) i tamo, gdje su vam praktički sve informacije dostupne sa nekoliko klikova – Google analytics. To je alat, kojeg možete dobiti jako jednostavno – registrirate se na njihovoj stranici, oni vam ponude HTML kod, kojeg nakon toga stavite u vašu stranicu i mjerenje se može početi.

Ako ste još početnik, onda ćete se na početku sigurno najviše zaustavljati kod osnovnih stvari, to je na početnom prikazu, gdje na primjer možete vidjeti i analizirati posjet vaše stranice – koliko ogleda stranice imate, od kuda dolaze svi ti ljudi, kako dugo se zadržavaju na vašoj stranici, kakve imaju tražilice za Internet, te još neke druge stvari. Sve te informacije mogu vam pomoči, da svoju stranicu optimizirate što bolje za te posjetitelje, te da radite promjene, kako bih što više ljudi došlo na vašu stranicu, se na njoj zadržalo i vračalo se opet i opet.

Kad ćete jednom znati i naučiti što web analytics znači za vas i kako vam može koristiti, onda ćete moči početi upoznavati i sve druge mogućnosti, koje vam omogućava. Tih ima mnogo – od praćenja stranica, sa kojih najviše ljudi odlazi, do praćenja vaše prodaje, do informacija od kuda dolaze posjetitelji na vašu stranicu, te još puno toga – sve to vam može pomoči, da postanete bolji, pa zato, ako još niste počeli, registrirajte se još danas i počnite pratiti sve te podatke – jednog dana ćete doći tako daleko, da bez njih više nećete moči funkcionirati i raditi.

http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics

Optimizacija za tražilice – smanjite bounce rate!

Što mislite, kakvo mišljenje ima netko o vašoj internet stranici, ako je došao na nju, pogledao jednu stranicu i odmah izašao sa nje? Logika pokazuje, da bih ta ista osoba vjerojatno ostala malo više vremena na vašoj stranici, više pretraživala i klikala, ako bih joj vaša stranica bila zanimljiva i kvalitetna. Takav posjet, kad netko dođe na vašu stranicu i odmah je napusti, u analitici zovemo „bounce rate“. Viši nego što je postotak takvih posjeta, veći vam je to znak, da na određenoj stranici nešto nije uredu i da je potrebna optimizacija stranice za tražilice – promjene na bolje, kako bih ljudi malo duže vrijeme ostali kod vas. Naravno, taj podatak prati i Google i sve to, što je vama logično, naravno je i njemu!

Kad smo već spomenuli Google tražilicu, onda moramo napomenuti, da veliki broj stranica na svijetu upotrebljava i Google Analytics, kako bih sa njim pratilo analitiku svoje stranice. Kako vi, tako i Google vidi, da je u primjeru velikog „bounce rate-a“ potrebno nešto optimizirati – ako to nećete uraditi, on vas neće stavljati visoko u tražilicama i naravno, na stranici ćete imati uvijek manje posjete. Ali sada se pitate, kako znati, što nije uredu na nekoj stranici, koja ima veliki „bounce rate“? Mogućnosti je mnogo, al jedino testiranje će vam pokazati pravi razlog – za početak na primjer možete dopuniti ili promijeniti sadržaj na stranici, da bih bio posjetiteljima zanimljiv, nakon toga možete im ponuditi više mogućnosti, linkova za dalje pretraživanje vaše stranice – to se stručno zove „call to reaction“ i još neke druge stvari, koje će vam pomoči smanjiti „bounce rate“.

Kad ćete napraviti na vašoj stranici neke korekcije, onda ćete morati još više pratiti analitiku – dali se je stanje poboljšalo ili pogoršalo, ali sve to vam je optimizacija za tražilice, sve to vam je posao, kojeg morate raditi, ako želite u tražilicama biti visoko, ako želite zadovoljavati algoritme od tražilica. Više nego što ste u tražilicama, više ćete imati posjete, a to vjerojatno svi znate, da donosi više prodaje i višu zaradu! Pa onda, što ćete sad uraditi sa onim stranicama, koje imaju visok „bounce rate“? Naravno, što prije ih optimizirajte, one čekaju na vas!

Više o tom

Nekoliko savjeta za Google AdWords oglašavanje

Tražite preko Googla neki proizvod, a na vrhu tražilice su uvijek iste stranice. Kliknete na jednu od njih i primijetite, da stranica nije napravljena po zahtjevima, koji vrijede kao osnove optimizacije Internet stranica. Sada se pitate, kako je to moguće? Vrlo jednostavno, to može svatko, to mogu i oni, koji imaju najslabiju stranicu a imaju novac – to omogućava Google AdWords. Što je to? To vam je način oglašavanja, kojeg morate platiti – odaberete neku ključnu riječ, plaćate za nju i kad će je netko tražiti u Google tražilici, na vrhu će se pojaviti vaša stranica. Ako ste se odlučili, da ćete sami raditi te stvari, onda je potrebnog nekoliko znanja, pa su ovdje neki savjeti, koji vam mogu pomoći.

Kao prvo, prije nego počnete sa Google AdWordsima, sakupite nekoliko znanja iz tog područja. Najlakše vam je otići na Youtube i pogledati kakve „tutorial“ filmove, koji će vas naučiti osnove. Kad se upoznate sa osnovama, možete se registrirati i upoznati sa svim detaljima tog oglašavanja. Kad ćete početi kreirati svoje oglase, uvijek pazite, da će vaše oglašavanje biti relevantno – znači, ako ste kreirali oglas za automobil, netko će taj oglas pronaći, vjerojatno će nakon toga i kliknuti na njega, te doći na vašu stranicu, a tamo ga čeka iznenađenje – link na oglasu dovodi ga do nekih tenisica, znači do stvari, koja mu ne treba i nitko je nije ni tražio. Takav posjetitelj, će odmah zapustiti vašu stranicu, a vi ćete bez koristi platiti tog posjetitelja – njegov klik.

Jer se sve te stvari mjere i za njih postoji odlična analiza, imajte na umu, da ćete sve te podatke morati konstantno pratiti. Sa njima možete jako brzo vidjeti, koji oglasi su dobri, a koji ne, koji oglasi prodaju vaše proizvode, a koji ne – sa svim tim podatcima nakon toga možete korigirati vašu kampanju oglašavanja, te korigirati sve oglase, koje ste kreirali. Naravno, da bih shvatili sve te stvari „u nulu“, potrebno će vam biti vrijeme, pa tako nikad ne prestanite sa učenjem, jer ćete sa njim biti bolji i bolji, a i potrošit ćete manje novca za više dobrih rezultata.

Više informacija