20% teksta za Facebook oglašavanje

Imate svoj osobni Facebook profil? Ako ga imate, onda ga naravno i upotrebljavate, svakog dana provjerite, što se na njemu događa, kakve su novosti i što rade vaši prijatelji, te što objavljuju tvrtke, koje obožavate, volite i upotrebljavate ili neke znane osobe, koje su vam uzor, koje vam se sviđaju. Svi ti ljudi, koji objavljuju stvari na Facebooku, mogu to raditi svakog dana i njihove objave su vidljive ljudima, koji si sa njima prijatelji ili onima, koji ih „lajkaju“. A kako doći do svih onih, koji nisu vaši prijatelji i ne „lajkaju“ neku stranicu? Naravno, za to vam je u pomoć Facebook oglašavanje, sa kojim može svatko dosegnuti svakoga – pitate se kako?
Takve vrste oglašavanje može biti jako jeftino, a naravno može biti i jako dobro ciljano, ali ovdje je potrebno znati, da postoje i neka Facebook pravila oglašavanja. Jedno od takvih je i to, da na slikama koje stavljate na Facebook i koje mislite nakon toga oglašavati, ne smije biti više od 20% teksta. Sa time je Facebook postigao to, da su slike još uvijek slike i da na njima vidite kakvu zanimljivost, a ne samo rečenice, mnogo njih – za te stvari na volju vam je prostor u Facebook aplikaciji, u koju možete zapisati što god poželite.
Ako se sada pitate, kako znati, kada je na slici dovoljno ili previše teksta, onda imamo i za to odgovor za vas – na internetu se u posljednje vrijeme pojavilo mnogo stranica, koje omogućavaju, da na njih naložite svoju sliku, koja se vam prikaže na zaslonu, a preko nje se napravi mreža – na toj mreži nakon toga označite polja, gdje sve se nalazi tekst i stranica vam automatski izračuna procent teksta na vašoj slici. Ako je toga više od 20%, morat ćete sliku popraviti, jer ako je nećete, Facebook vam neće dozvoliti oglašavanje i vaša će se kampanja vrlo brzo prekinuti i nećete imati koristi od nje!

AdWords oglašavanje – zadovoljite potražnju!

Jednog dana do vas dože prijatelj i pita vas – dali i vi upotrebljavate AdWords oglašavanje? Naravno, vi nemate pojma što je to, ali ipak imate želju upoznavati novosti, jer vaša web trgovina mora biti svakog dana sve bolja i bolja, mora prodati više – tako traže vaši šefovi. Jer ste tip čovjeka, koji odmah kad nešto ne pozna, otvara Google i počne tražiti odgovore, tako uradite i ovaj put – naravno, tražilica vam izbaci mnoge odgovore, mnoge savjete, rješenja, kako oglašavati putem Google tražilice, kako brzo doći na prvo mjesto, ako tamo još niste i tako dalje. Čini vam se jako zanimljivo, pa tako odmah uradite registraciju i jer želite biti na vrhu!

Svi članci i savjeti, koji ste ih pročitali, pisali su, da je sve skupa jako jednostavno. Došli ste do faze, kad morate kreirati oglas – kako naprijed, što napisati, kako napraviti nešto zanimljivo? Evo, ovdje dolazi naš savjet – vjerojatno ste do danas već najmanje tisuću puta tražili neku stvar u Google tražilici, kad ste ukucali prvu riječ, on vam je ponudio mnoge druge mogućnosti, koje su složene od dviju, tri ili još više riječi. Sve to su ključne riječi, koje ljudi traže u Google tražilici, pa zašto vam onda ne bih one bile u pomoć? Sad kad znate što ljudi traže, odaberite ono, što vas se čini zanimljivo i što je najbolje relevantno sa onim, što želite vi oglašavati. Eto, stvarno je ovo Google AdWords oglašavanje jednostavno!

Znači, kad ste jednom pronašli glavne ključne riječi, napravili ste oglase, onda morate samo još srediti svoju stranicu, da će funkcionirati kvalitetno – kad ljudi pritisnu na vaš oglas, dolaze na vašu stranicu, tamo im ponudite što više relevantnih informacija, ponudite im na primjer cijenu proizvoda, opis proizvoda, kakvu kvalitetnu sliku i naravno, ne zaboravite na neki veliku gumb, sa kojim mogu taj proizvod kupiti. Ako ćete srediti sve te stvari, vrlo brzo ćete vidjeti rezultate – prodaja će rasti i vaši će oglasi biti proglašeni za uspješne!