Kako optimizirati Facebook oglašavanje?

Mnoge pretrage su pokazale, da je Facebook oglašavanje u posljednje vrijeme jedno od onih, kojeg ljudi jako puno, ako ne najviše upotrebljavaju. Pitate se zašto? Kao prvo zbog toga, jer za njega nije potrebno baš puno znanja, a kao drugo, jer za njega ne trebate puno novca, da bih se mogli vidjeti prvi rezultati. Ali ovdje je jako bitno, da znate, da uz jako male promjene, možete napraviti puno više – kao prvo, možete imati puno bolje rezultate, a kao drugo, za sve to možete potrošiti puno manje novca. Za sve to je potrebna optimizacija, a da bih je mogli napraviti, evo nekoliko primjera i savjeta!
Puno onih, koji započnu sa Facebook oglašavanjem ne zna, da tamo postoji mogućnost ciljanog oglašavanja – pa vas ovdje za početak pitamo – ako vi volite nogomet, a netko vam pokazuje oglas za ples, dali čete pritisnuti na njega? Naravno, da nećete! Baš zbog toga je kod kreiranja oglasa potrebno uključiti ciljanje – znači, da će se vaš oglas pokazivati samo i isključivo onima, koji volje nogomet! Pored toga, jako je i bitno, da znate tko su vaša ciljna publika po godinama – na primjer, da prodajete zubne proteze – mislim, da nema smisla, da oglas pokazujete onim od 16 pa sve tamo do 40 ili nekoliko više godina – njima to ne treba, odabrati morate malo starije ljude!
Pored ovoga, još su neke stvari bitne – u naslovima i tekstovima, postavljajte pitanja, da u ljudima dođe do znatiželje, da će provjeriti što se nalazi iza oglasa. Naravno, kad dođu do vas, morate im na vašoj stranici, iza tog oglasa ponuditi nešto konkretno, nešto relevantno, jer jedino tako se vam isplati oglašavati – nemojte na primjer raditi oglas za vrijeme u sljedećim danima, a na vašoj stranici se nalaze „seks igračke“ – svi će vas jako brzo napustiti, to će vas stajati novca, a neće biti koristi. Eto, tako malo je potrebno, da nešto jako jednostavno postane još jednostavnije i da nešto jeftino postane još jeftinije – samo potruditi se morate malo i razmisliti što radite!

http://www.red-orbit.hr/usluge/facebook-oglasavanje

Digitalni marketing – kako početi sa njim?

Marketing je riječ, koju mnogi povezuju sa reklamama na televiziji, na radiju, u novinama i na drugim tome sličnim medijima, al rijetki znaju, da se u posljednjim godinama mnogo više reklame izvodi na internetu i baš to danas nazivamo digitalni marketing. Ako se želite baviti sa njima i u njemu oglašavati svoju tvrtku, morate sve skupa početi sa kvalitetnom stranicom, koja je u vašoj vlasti. Ta stranica mora biti što bolje napravljena, što bolje optimizirana i na kraju krajeva, na njoj moraju biti kvalitetni članci, slike, oglasi, filmovi i mnoge druge stvari, koje će posjetitelje dovesti na vašu stranicu, na njoj je zadržati i sljedeći put opet dovesti na isto mjesto.

Ako se želite kvalitetno posvetiti digitalnom marketingu, onda je svakako jako važno, da nekoliko novca ponudite i Googlu, koji vam sa svojim AdWords oglašavanjem može pomoči, da se za neke teže ključne riječi nalazite na samom vrhu tražilica. Pored toga, nikako ne smijete zaboraviti na kvalitetan rad na jednoj od najbolje posječenih stranica na svijetu, a to je Facebook. Kroz njega dnevno prolaze milijuni ljudi i bilo bi baš šteta, ako ne bi svoje članke iz stranice stavili tamo gore, zakupili kakve plaćene objave ili na neki drugi način iskoristili taj kvalitetan kanal za oglašavanje.

Znači, kad je govora o oglašavanju na internetu, onda su to Google sa svojim AdWordsima, Facebook sa svojim mogućnostima, a ne smijete zaboraviti i na druge socijalne medije, kao što su na primjer Twiter, Pinterest, Instagram i ostali, koji vam isto tako pružaju priliku, da na svoju stranicu dovedete nove ljude, koji će kod vas pročitati neku zanimljivu vijest, kliknuti na kakav oglas, kupiti kakav proizvod ili vam na kakav drugi način dovesti novce, zbog kojih vaša stranica postoji i vi sa na kraju krajeva trudite sa njom, svakoga dana, a neki od vas i dugo u noč.