Zašto uzeti agenciju za AdWords marketing

Nekad ljudi misle, da mogu oni sve sami – tako se nađu na primjer majstori, koji će sami sebi pobojati zidove u stanu – na kraju dođe, da su to jako slabo napravili, pa mora za njima netko još jednom popravljati. Pa se onda nađu majstori, koji mogu sami sebe ošišati – pa dođe tako daleko, da moraju još istog dana do frizera, da ima popravi frizuru, koju su si napravili. Eto, sve to su pogreške, iz kojih se ljudi uče, ali što je najvažnije, one svakoga od tih koštaju nekoliko vremena i novca. Isto tako je i u svijetu digitalnog marketinga, na primjer kad je u pitanju AdWords marketing – možete se vi registrirati, možete vi unijeti ključne riječi i ponuditi neki novac, ali najviše puta će puno tog novca odletjeti u prazno!

Da se vam ne bih dogodilo točno to, što smo sada napisali, da bih izgubili velike svote novca, a da od toga ne bi imali nikakve koristi, najbolje je, da potražite kakvu agenciju za digitalni marketing, koja se svakog dana sa tim stvarima bavi. Takve agencije najviše puta imaju zaposlene stručnjake, koji imaju i Googlove certifikate, koje su dobili putem učenja njihovih knjiga. Eto, to su ljudi, kojima je najbolje dati vaš novac, oni će ga uložiti za vas u AdWords marketingu, a vi ćete morati samo veselo odraditi ono, zašto radite oglase – prodavati, pakirati i uzeti novac, koji vam pripada!

Ali kod svega ovoga jako pažljivo – danas, na svakome koraku možete naći nekoga, tko govori, da je majstor – kako znati, dali će on stvarno raditi svoj posao dobro? Kao prvo, naša preporuka je, da uvijek tražite one, koji imaju Google certifikat i oznaku Google Certified Partner – to vam je pravi znak, da vjerojatno znaju što rade. A da bih ipak na kraju i vi sami mogli napraviti dodatnu kontrolu, što ste za vaš novac dobili, neka vam daju završnu analitiku – iz nje ćete moči vidjeti što se radilo i kako, te koliko klikova ste dobili za to! Kontrola je uvijek potrebna, nikad se ne zna, kome sta dali svoj novac!

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords

Nekoliko razloga zašto upotrebljavati Google AdWords

Dali ste i vi jedan od onih, koji bih željeli na svoju Internet stranicu dovesti što više ljudi, koji bi tamo ostavili svoj novac i od vas kupili onaj proizvod, kojeg im nudite? Ako ste jedan od takvih, onda obavezno morate napraviti jedan korak naprijed, a to ćete vrlo jednostavno postići sa nekim kvalitetnim oglašavanjem. Ako ste sada odmah pomislili na to, da nemate dovoljno novca, da bih na kakvom poznatom TV kanalu kupili oglasno vrijeme, onda vas moramo odmah smiriti – stvari nisu tako komplicirane, a pored toga niti tako skupa – sve možete srediti puno jednostavnije i što je još bitnije, puno jeftinije – sa Google AdWords oglašavanjem!

Razloga, zašto bih odabrali takvo oglašavanje je nekoliko – prvi i jako važan je onaj, da ćete sa takvim oglašavanjem jako brzo i na prilično jeftin način u Google tražilici doći na prvo poziciju. Sve što trebate učiniti je, da počnete vašu online kampanju, uplatite nekoliko novca i vaš će se oglas jako brzo vidjeti u Google tražilici. Sljedeći razlog, zašto odabrati Google AdWords oglašavanje je, da takve stvari možete uraditi potpuno sami – ako danas još nemate dovoljno znanja, na internetu je jako puno materijala, putem kojeg se možete sve te stvari naučiti i započeti ih za koji dan ili dva!

A na kraju, ako pak niste baš jedan od onih, koji bih se voljeli upuštati u takve stvari – i za vas imamo rješenje – agencije za digitalni marketing. Tih danas ima sve više, a razlog tome je, da se sve više ljudi odlučuje, da će neki dio svog novca namijeniti za oglašavanje – nekad se oglašavalo u novinama i na televiziji, a danas je Internet onaj kanal, na kojem se pojavljuje većina tvrtki – kao prvo, jer je to puno jeftinije, kao drugo, jer je jako jednostavno, a kao treće, jer je tamo jako puno ljudi, možda čak i više, nego za televizorom – pa zašto onda ne bi i vi probali sa takvim oglasom?

http://www.red-orbit.hr/usluge/google-adwords

Kad je vaša Google AdWords kampanja uspješna?

Kad se jednom odlučite, da ćete svoj novac investirati u neko oglašavanje, onda vam je sigurno jako bitno, da ćete od tog novca dobiti što više. Ako imate Internet stranicu, onda vam je sigurno najbolje, da se poslužite nekog digitalnog marketinga, kojeg danas koriste za oglašavanje praktički svi oni, koji znaju što rade. Jer velika većina ljudi traži prve informacije o nekim tvrtkama ili njihovim proizvodima u Google tražilici, vjerojatno je i vama najbolje, da probate tamo nešto napraviti. Znači, ako vas nema za neke ključne riječi na prvim pozicijama, onda vam dolazi u obzir Google AdWords oglašavanje, sa kojim ćete stići odmah na prva mjesta u Googlu, a to će vam naravno odmah značiti i novu posjetu stranice.
Ako ste se odlučili, da će Google AdWordsi stvarno biti oni oglasi, sa kojima idete u oglašavanje, onda imate ovdje dvije mogućnosti – jedna je ona, da te stvari probate sami napraviti, a druga je, da to za vas napravi netko drugi, na primjer neka agencija za digitalni marketing. Kad ćete jednom te stvari pustiti na Internet, onda vam je jako bitno, da ih pratite – kao prvo, jako bitan podatak vam je, da vidite, dali se vaši oglasi opšte prikazuju u Google tražilici – ako se pokazuju, onda vam to znači, da ste odabrali prave ključne riječi. Kad jednom to saznate, jako vam je bitan i podatak, dali ljudi klikaju na te oglase – znači, ako dobivate promet na stranicu, onda ste oglas dobro kreirali, zanimljiv je, sada ostaje samo još pitanje, dali nešto iz tog oglasa i prodate!?
Znači, ako ste napravili kampanju, koja se prikazuje i ljudi na nju klikaju i preko nje dolaze na vašu stranicu, onda morate samo još pratiti, koji je efekt te vaše kampanje.

Ako na primjer iz tog oglašavanja dobivate prodaju, onda su stvari postavljene dobro, ako tome nije tako, onda postoje mnogi razlozi, da je negdje problem – možda imate slabu stranicu, na kojoj prodajete proizvod, ili je možda problem u samom proizvodu, pa oglašavate jedno na vašem oglasu, a kad ljudi dođu na stranicu ne nudite ono, što su očekivali – razloga može biti puno, pa ako baš i niste neki profesionalac na tome području, propustite te stvari radije nekim agencijama, koje će vam pružiti potporu od početka do kraja, od oglasa pa sva tamo do prodaje proizvoda!