Optimizacija web stranica – kakva je cijena?

Svaka stvar, u kojoj želite biti bolji i u njoj napredovati, ima svoju cijenu – isto tako je i tada, kad želite na svojoj stranici više ljudi, veću posjetu i iz svega toga više novca! Da bih to mogli postići, treba vam kvalitetna optimizacija web stranice – ali sada se sigurno pitate, kakve je cijena toga? Možemo polako pogledati, što sve vam treba, da bih stvari bile za početak napravljene dobro i da bi se unaprijed radile kvalitetno! Idemo najprije na izradu stranice, pa nakon toga na analize i sadržaj i za kraj još na neke druge sitnice, koje vam trebaju, da bi bili visoko u Google tražilici.
Ako idemo po redu – kod svega ovoga je jako bitno, da imate kvalitetnu internet stranicu – što to znači? Ona mora za početak biti brza, pa nakon toga mora izgledati dobro, znači, da mora biti kvalitetno dizajnirana, pa nakon toga mora imati odabrane prave ključne riječi i ostale „meta podatke“. Ako sve to vaša sadašnja stranica nema, morate je prenoviti ili postaviti novu! I koliko će vas sve to stajati, kakva je cijena? Različita! Novu stranicu možete danas dobiti već za kakvih 1000 ili 2000 kuna, ali se naravno morate pitati, dali će biti kvalitetna i što sve će imati – iz toga razloga uložite radije kakvu kunu više i biti ćete zadovoljni.
Ako idemo dalje, jako je bitno, da za vas netko na pravi dobru analizu ključnih riječi, sa kojima ćete znati, kakav sadržaj kreirati, da bi sa njim došli u Google tražilici što lakše na prve pozicije. Takva analiza nije skupa – neki je rade već za 100 kuna, pa tako riskirajte taj novac, neće vam biti žao. Jako bitan dio, kad se radi optimizacija web stranica je i sadržaj – Google voli, da imate na svojoj stranici svake toliko nešto novo – napravite blog i na njega stavljajte kakve članke – sve to će vas opet stajati kakvih 50-100 kuna po članku. Kao što vidite, sve skupa nije tako skupo, a uz pravilan rad, donijet će vam ono, što želite – prve pozicije u Google tražilici i naravno veću zaradu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Najveće pogreške, kad se radi optimizacija web stranica

Dali još uvijek radite iste stvari za optimizaciju web stranice, kao što ste to radili prije nekoliko godina? Ako ste na ovo pitanje odgovorili sa „DA“, onda morate hitno nešto promijeniti. Kao prvo, vjerojatno je vaša stranica svakog dana na slabijim pozicijama u Google tražilici, a kao drugo, sigurno imate želju, da bih bili svaki dan što bolji – ako je tome tako, onda odmah prestanite raditi neke od sljedećih pogrešaka, koje ćemo vam sada nabrojati.
Jedna od većih pogreški, koje ljudi rade u želji, da bih dobili što više posjeta na svoju stranicu je, da rade sadržaj o optimizaciju samo za jednu ključnu riječ – to vam danas svakako nije dobro! Konkurencija je danas na internetu jako velika, postoje stranice, kao što su na primjer Wikipedia, Youtube i slične, koje ćete vrlo teško pobijediti – zbog toga se radije primite tako zvanog „long term SEO“. Znači, ako se je kod vas do danas radila optimizacija web stranica samo za jednu riječ, kao što je na primjer „automobil“, onda se neka od danas dalje radi za ključne riječi, koje su nekoliko dulje – na primjer „jeftini i kvalitetni automobili“ – na takav način ćete prije rangirati više i dobiti više (posjete).
Još jedna od stvari, koje su se nekad radile, a danas vrijede da su pogrešne – raditi tako zvani „guest blogging“ na nerelevantnim stranicama. Što to znači? Imate stranicu, koje tematika su automobili, nemojte raditi „guest blogging“ na stranicama, kojih tematika je o kozmetici – ljudi na takvoj stranici za vas nisu bitni, a oni, koji će možda doći do vas, brzo će napustiti stranicu – a to svi znamo, da utječe na visok „bounce rate“, na kratko provođeno vrijeme na stranici i slično – a sve to jako negativno utječe na pozicije, koje postižete u tražilici Google. Eto, to su samo neke stvari, koje nemojte raditi, ima ih još više, pa zbog toga – pamet u glavu, kad radite SEO za vašu stranicu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Optimizacija internetskih stranica za socijalne mreže

Vjerojatno već ste čuli govoriti, da tko nema Facebook profil, da taj ne postoji – i svakog dana se sve više čini, da su te riječi istinite. Na Facebooku ljudi potroše mnogo vremena, dobiju mnoge informacije, a naravno vide sve ono, što bez njega ne bih vidjeli. Pored Facebooka postoje još i neke druge socijalne mreže, koju su u Hrvatskoj više ili manje posjećivane – tako su ovdje još Twitter, Google+, Instagram i mnoge druge – ali ipak, trenutačno u Hrvatskoj još uvijek ima najviše korisnika Facebook.
Iz razloga, jer se ljudi sve više i više zadržavaju na različitim socijalnim mrežama, potrebna je zbog toga i optimizacija internetskih stranica na takav način. Ako se sada pitate, kako to uraditi – nije baš zahtjevno. Kao prvo, jako vam je bitno, da uz sav vaš sadržaj, kojeg imate na stranici dodate gumbove za Facebook lajkove i dijeljenje tog sadržaja. Pored toga, jako vam je bitno, da uz taj sadržaj dodate i mogućnost komentiranja, kako bih ljudi mogli debatirati među sobom ili sa vama. A naravno, nikako ne zaboravite na vašu stranicu dodati i linka do vašeg Facebook ili kakvog drugog profila, neke druge socijalne mreže!
Kad jednom sredite sve te stvari, vaša će stranica biti povezana sa svijetom na vrlo jednostavan način i vaš će sadržaj, ako će biti kvalitetan, biti dijeljen po socijalnim mrežama potpuno besplatno, a to za vas znači, da ćete uštedjeti neki novac iz područja oglašavanja i naravno, da ćete dobiti nekoliko novog posjeta i ljudi na vašu stranicu. A kad jednom dođu novi ljudi, oni počnu i kupovati stvari koje nudite, a sve to će vas dovesti do faze zadovoljstva. Kad jednom potegnete crtu, vidite, da je takva optimizacija internetskih stranica jako jednostavna, jeftina, a za vas će biti jako korisna – pa ako sa njom niste počeli već danas, obavezno morate početi sutra!

Optimizacija za tražilice – smanjite bounce rate!

Što mislite, kakvo mišljenje ima netko o vašoj internet stranici, ako je došao na nju, pogledao jednu stranicu i odmah izašao sa nje? Logika pokazuje, da bih ta ista osoba vjerojatno ostala malo više vremena na vašoj stranici, više pretraživala i klikala, ako bih joj vaša stranica bila zanimljiva i kvalitetna. Takav posjet, kad netko dođe na vašu stranicu i odmah je napusti, u analitici zovemo „bounce rate“. Viši nego što je postotak takvih posjeta, veći vam je to znak, da na određenoj stranici nešto nije uredu i da je potrebna optimizacija stranice za tražilice – promjene na bolje, kako bih ljudi malo duže vrijeme ostali kod vas. Naravno, taj podatak prati i Google i sve to, što je vama logično, naravno je i njemu!

Kad smo već spomenuli Google tražilicu, onda moramo napomenuti, da veliki broj stranica na svijetu upotrebljava i Google Analytics, kako bih sa njim pratilo analitiku svoje stranice. Kako vi, tako i Google vidi, da je u primjeru velikog „bounce rate-a“ potrebno nešto optimizirati – ako to nećete uraditi, on vas neće stavljati visoko u tražilicama i naravno, na stranici ćete imati uvijek manje posjete. Ali sada se pitate, kako znati, što nije uredu na nekoj stranici, koja ima veliki „bounce rate“? Mogućnosti je mnogo, al jedino testiranje će vam pokazati pravi razlog – za početak na primjer možete dopuniti ili promijeniti sadržaj na stranici, da bih bio posjetiteljima zanimljiv, nakon toga možete im ponuditi više mogućnosti, linkova za dalje pretraživanje vaše stranice – to se stručno zove „call to reaction“ i još neke druge stvari, koje će vam pomoči smanjiti „bounce rate“.

Kad ćete napraviti na vašoj stranici neke korekcije, onda ćete morati još više pratiti analitiku – dali se je stanje poboljšalo ili pogoršalo, ali sve to vam je optimizacija za tražilice, sve to vam je posao, kojeg morate raditi, ako želite u tražilicama biti visoko, ako želite zadovoljavati algoritme od tražilica. Više nego što ste u tražilicama, više ćete imati posjete, a to vjerojatno svi znate, da donosi više prodaje i višu zaradu! Pa onda, što ćete sad uraditi sa onim stranicama, koje imaju visok „bounce rate“? Naravno, što prije ih optimizirajte, one čekaju na vas!

Više o tom

Nekoliko savjeta za Google AdWords oglašavanje

Tražite preko Googla neki proizvod, a na vrhu tražilice su uvijek iste stranice. Kliknete na jednu od njih i primijetite, da stranica nije napravljena po zahtjevima, koji vrijede kao osnove optimizacije Internet stranica. Sada se pitate, kako je to moguće? Vrlo jednostavno, to može svatko, to mogu i oni, koji imaju najslabiju stranicu a imaju novac – to omogućava Google AdWords. Što je to? To vam je način oglašavanja, kojeg morate platiti – odaberete neku ključnu riječ, plaćate za nju i kad će je netko tražiti u Google tražilici, na vrhu će se pojaviti vaša stranica. Ako ste se odlučili, da ćete sami raditi te stvari, onda je potrebnog nekoliko znanja, pa su ovdje neki savjeti, koji vam mogu pomoći.

Kao prvo, prije nego počnete sa Google AdWordsima, sakupite nekoliko znanja iz tog područja. Najlakše vam je otići na Youtube i pogledati kakve „tutorial“ filmove, koji će vas naučiti osnove. Kad se upoznate sa osnovama, možete se registrirati i upoznati sa svim detaljima tog oglašavanja. Kad ćete početi kreirati svoje oglase, uvijek pazite, da će vaše oglašavanje biti relevantno – znači, ako ste kreirali oglas za automobil, netko će taj oglas pronaći, vjerojatno će nakon toga i kliknuti na njega, te doći na vašu stranicu, a tamo ga čeka iznenađenje – link na oglasu dovodi ga do nekih tenisica, znači do stvari, koja mu ne treba i nitko je nije ni tražio. Takav posjetitelj, će odmah zapustiti vašu stranicu, a vi ćete bez koristi platiti tog posjetitelja – njegov klik.

Jer se sve te stvari mjere i za njih postoji odlična analiza, imajte na umu, da ćete sve te podatke morati konstantno pratiti. Sa njima možete jako brzo vidjeti, koji oglasi su dobri, a koji ne, koji oglasi prodaju vaše proizvode, a koji ne – sa svim tim podatcima nakon toga možete korigirati vašu kampanju oglašavanja, te korigirati sve oglase, koje ste kreirali. Naravno, da bih shvatili sve te stvari „u nulu“, potrebno će vam biti vrijeme, pa tako nikad ne prestanite sa učenjem, jer ćete sa njim biti bolji i bolji, a i potrošit ćete manje novca za više dobrih rezultata.

Više informacija