Optimizacija web stranica za tražilice kao što je Google

Vjerojatno danas već svi znate, što su tražilice podataka na internetu – ako još niste, to su one Internet stranice, kao što su Google, Yahoo, Bing i slične, na kojima se nalazite vjerojatno svaki dan, da na njima tražite neke podatke, koji vas zanimaju. Među ovima, koje smo sada nabrojili, najveći udio ima baš Google – on iznosi negdje oko 70%, a to znači, da se mnogi trude, kako bih svoje Internet stranice napravili takve, da bih što bolje odgovarale toj tražilici i njihovoj politici. Svemu tome poslu, sa kojim se bave mnogi, možemo na kratko reći i optimizacija web stranica za tražilice.

Zašto je sve to skupa tako bitno? Vjerojatno ni ne znate, da negdje oko 80% svih onih, koji upotrebljavaju Internet, svoje pretraživanje započinju baš u Google tražilici – pa sada, kad ste dobili taj podatak, vjerojatno vam je jasno, zašto je što bolje biti među prvim rezultatima na toj stranici. Ako niste među prvima, onda se može reći, da praktički ne postojite, jer velika većina onih, koji nađu neke rezultate, pritisne samo na one prve tri, koji se tamo nalaze, a rijetki su oni, koji idu naprijed, da bih vas našli na drugoj ili trećoj stranici – takvi su rijetki – ako ćete čekati te posjetitelje, nećete ih dobiti baš puno! Baš zbog toga je jako bitno, da se što bolje radi optimizacija vaše web stranice za tražilice – jedino to je ključ do uspjeha!

Ako se sada pitate, što je to uspjeh, onda vam možemo jako brzo pojasniti – više nego što se nalazite u rezultatima, više ćete imati posjetitelja – više što imate posjetitelja, više imate mogućnosti, da vas ljudi vide što radite, sa čime se bavite – ako nešto prodate, to vam je sigurno prva želja, jer ćete tako još više prodati. Pa tako, ako još do danas niste ništa napravili na tom području, onda je sada krajnje vrijeme, da počnete – možda ćete tako započeti novu dobu u vašem poslu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Optimizacija internetskih stranica za socijalne mreže

Vjerojatno već ste čuli govoriti, da tko nema Facebook profil, da taj ne postoji – i svakog dana se sve više čini, da su te riječi istinite. Na Facebooku ljudi potroše mnogo vremena, dobiju mnoge informacije, a naravno vide sve ono, što bez njega ne bih vidjeli. Pored Facebooka postoje još i neke druge socijalne mreže, koju su u Hrvatskoj više ili manje posjećivane – tako su ovdje još Twitter, Google+, Instagram i mnoge druge – ali ipak, trenutačno u Hrvatskoj još uvijek ima najviše korisnika Facebook.
Iz razloga, jer se ljudi sve više i više zadržavaju na različitim socijalnim mrežama, potrebna je zbog toga i optimizacija internetskih stranica na takav način. Ako se sada pitate, kako to uraditi – nije baš zahtjevno. Kao prvo, jako vam je bitno, da uz sav vaš sadržaj, kojeg imate na stranici dodate gumbove za Facebook lajkove i dijeljenje tog sadržaja. Pored toga, jako vam je bitno, da uz taj sadržaj dodate i mogućnost komentiranja, kako bih ljudi mogli debatirati među sobom ili sa vama. A naravno, nikako ne zaboravite na vašu stranicu dodati i linka do vašeg Facebook ili kakvog drugog profila, neke druge socijalne mreže!
Kad jednom sredite sve te stvari, vaša će stranica biti povezana sa svijetom na vrlo jednostavan način i vaš će sadržaj, ako će biti kvalitetan, biti dijeljen po socijalnim mrežama potpuno besplatno, a to za vas znači, da ćete uštedjeti neki novac iz područja oglašavanja i naravno, da ćete dobiti nekoliko novog posjeta i ljudi na vašu stranicu. A kad jednom dođu novi ljudi, oni počnu i kupovati stvari koje nudite, a sve to će vas dovesti do faze zadovoljstva. Kad jednom potegnete crtu, vidite, da je takva optimizacija internetskih stranica jako jednostavna, jeftina, a za vas će biti jako korisna – pa ako sa njom niste počeli već danas, obavezno morate početi sutra!

Kako se radi lokalna optimizacija za tražilice?

Cilj svakoga, tko ima svoju Internet stranicu je, da bi sa sadržajem, kojeg drži na njoj, bio u tražilicama uvršten na što boljim pozicijama. Bolje što su pozicije, više ljudi dođe na stranicu, a to na kraju krajeva može značiti i veću prodaju nekih proizvoda, koji se na primjer prodaju na stranici. Kako bih se u tražilicama došlo do što boljih pozicija, potrebna je optimizacija za tražilice, a za one, koji te stvari ne poznaju najbolje, moraju ih što bolje i što prije upoznati. To vam znači, da morate stranicu srediti tako, da će se svidjeti Googlu i ostalim tražilicama, te da morate na nju stavljati sadržaj, kojeg ljudi traže u tražilicama – kad jednom sve to srediti, doći će i ljudi do vas.

Problem u svemu tome je, da mnogi ljudi misle, da sadržaj na stranici nije bitan – ali nisu u pravu, on je jako bitan. Još pogotovo, ako ste neka manja tvrtka, u nekom većem gradu ili državi – tamo na primjer nema smisla raditi sadržaj, koji će imati samo jednu ključnu riječ, već je tome sadržaju potrebno dodati još i lokalne informacije – pa tako, ako na primjer prodajete automobile u Zagrebu, onda je jako bitno, da na primjer u naslov nekog članka dodate i grad – pravilan naslov članka bih tako mogao biti – „Jeftini automobili u Zagrebu“. Kad ste jednom kreirali takav naslov članka, pronaći će vas oni, koji se nalaze na nekoj lokaciji, a to znači u gradu Zagrebu – to vam je lokalna optimizacija za tražilice.

Naravno, nije to jedini način, al je jedan od onih, koje se može jako brzo i jednostavno srediti. Ako za sve te stvari nemate znanja vi sami, onda je uvijek najbolje, da potražite neku tvrtku, koja će preuzeti kontrolu nad vašom stranicom i dati vam točne upute, kako te stvari raditi. Ovdje je uvijek dobro znati, da je puno bolje biti glavni u gradu, nego zadnji u državi – to još pogotovo vrijedi u Google tražilici – ako ste na prvim pozicijama za lokano pretraživanje, dobit ćete posjetu, ako ste na zadnjim na državnoj ravni, neće vas nitko način, pa ni prodati nećete ništa.