Web analytics – što pokazuje i što to znači?

Svi oni, koji se do danas još niste sreli sa web analyticsom, a imate neku svoju Internet stranicu ili barem opravljate sa njome, moramo vam reći, da morate pod hitno početi raditi na tome. Pitate se sada, kako i gdje početi? Najbolje je, da počnete tamo, gdje je sve besplatno, tamo gdje su i svi drugi (barem većina) i tamo, gdje su vam praktički sve informacije dostupne sa nekoliko klikova – Google analytics. To je alat, kojeg možete dobiti jako jednostavno – registrirate se na njihovoj stranici, oni vam ponude HTML kod, kojeg nakon toga stavite u vašu stranicu i mjerenje se može početi.

Ako ste još početnik, onda ćete se na početku sigurno najviše zaustavljati kod osnovnih stvari, to je na početnom prikazu, gdje na primjer možete vidjeti i analizirati posjet vaše stranice – koliko ogleda stranice imate, od kuda dolaze svi ti ljudi, kako dugo se zadržavaju na vašoj stranici, kakve imaju tražilice za Internet, te još neke druge stvari. Sve te informacije mogu vam pomoči, da svoju stranicu optimizirate što bolje za te posjetitelje, te da radite promjene, kako bih što više ljudi došlo na vašu stranicu, se na njoj zadržalo i vračalo se opet i opet.

Kad ćete jednom znati i naučiti što web analytics znači za vas i kako vam može koristiti, onda ćete moči početi upoznavati i sve druge mogućnosti, koje vam omogućava. Tih ima mnogo – od praćenja stranica, sa kojih najviše ljudi odlazi, do praćenja vaše prodaje, do informacija od kuda dolaze posjetitelji na vašu stranicu, te još puno toga – sve to vam može pomoči, da postanete bolji, pa zato, ako još niste počeli, registrirajte se još danas i počnite pratiti sve te podatke – jednog dana ćete doći tako daleko, da bez njih više nećete moči funkcionirati i raditi.

http://www.red-orbit.hr/usluge/web-analytics