Mnogi odabiru destinaciju za odmor po broju biciklističkih staza

Brojni biciklisti prilikom odlaska na odmor odabrat će svoju destinaciju prema broju biciklističkih staza. Naime, mnogi biciklisti uživaju u bicikliranju po novim destinacijama, ali samo u slučaju ako ta destinacija posjeduje biciklističke staze. Biciklističke staze im omogućavaju sigurniju vožnju, a istovremeno im je vožnja ugodnija kad znaju da su na stazi te da se uvijek jednostavno mogu vratiti na isto mjesto odakle su krenuli.

Biciklističke staze u prirodi

Osim onih klasičnih biciklističkih staza u gradovima, pravi užitak predstavlja vožnja po biciklističkim stazama u prirodi. To nisu klasične biciklističke staze, već je uglavnom riječ o utabanim putevima kroz šumu, livade i slično. Tijekom vožnje tim biciklističkim stazama, orjentirat ćete se po raznim lokalitetima, a nerijetko se duž staze nalaze putokazi s preporučenim smjerom kretanja. Prateći te oznake, čak ni početnici u biciklizmu ne bi trebali imati problema s pronalaskom ispravnog smjera kretanja. Također, brojne biciklističke staze su kružnog tipa. To znači da ćete vožnjom po njima napraviti veći ili manji krug te se na kraju vratiti na početnu mjesto.

Karte biciklističkih staza

Mnoge poznatije biciklističke staze koje se nalaze oko nekih izletiša i poznatih lokaliteta su ucrtane na posebne karte. Te karte najčešće možete podignuti u nekom turističkom centru ili hotelu u blizini. Također, mnoge od njih možete preuzeti i putem Interneta te se na vrijeme pripremiti.
Razvoj tehnologije također ide na ruke biciklistima. Postoje brojne aplikacije za mobilne uređaje koje imaju u sebi unesene razne biciklističke rute te će vas putem GPS sustava voditi u pravom smjeru. Na ovaj način, čak i ako negdje zapnete ili zalutate, uz pomoć aplikacije brzo ćete se vratiti na pravi put. A korištenje ovakvih aplikacija pomaže vam u još slobodnijem kretanju jer ako putem primijetite nešto zanimljivo, možete jednostavno skrenuti s puta, a aplikacija će vam kasnije pomoći da se vratite na pravi put.

Više informacija ovdje.

Trčanje u velikim gradovima – kako ga izvoditi?

Dali ste i vi jedan od onih, koji žive u kakvom velikom gradu, kao što je na primjer Zagreb, Split, Rijeka ili nešto slično? Ako jeste, a da ste pored toga još zaljubljenik u trčanje, onda prije ili kasnije dođete do problema, gdje i na kakav način opšte trenirati – u takvim velikim gradovima puno puta ljudi nalete na problem, da mogu trenirati samo po pločnicima, a da jako teško pronađu kakve terene u prirodi. Da bi vaš dan za trening bio nekoliko drugačiji i po mogućnosti zanimljiviji, pripremili smo vam nekoliko ideja, koje će vam trening napraviti drugačiji.
U velikim gradovima, najviše puta imaju jako dobro sređene kakve autobusne ili druge slične prijevoze – pa ako je i kod vas tako, obučite se u neku sportsku opremu, kao što su na primjer tenisice, kratka majica, kratke hlače i slično, sjednite na bus i provozajte se do kakvog parka, kojeg veliki gradovi skoro uvijek imaju. Tamo su najviše puta jako dobro sređeni tereni i putovi, po kojima možete trenirati. Naravno, nije vam to jedina prilika – ako imate neki gradski prijevoz, možete se provozati i na krajnji rub grada, gdje započnu polja i livade, te trenirati tamo, gdje ćete biti samo vi i priroda!
Naravno, kod takvog odlaska na trening, jako je bitno, da sa sobom uzmete neke sitnice, koje će vam koristiti – to znači, da stavite na leđa neki ruksak, u kojega metnite rezervnu majicu ili možda još kakvu jaknu, pored toga ne zaboravite na vodu, koju morate poslije treninga popiti, da ne dehidrirate, te na kraju možete sa sobom uzeti još kakvu bananu, ako se vam dogodi kakav malo veći pad energije. Ako ćete pomisliti na sve to, preostane vam samo još, da uživate u prirodi, te da za sebe i svoje tijelo napravite nešto dobro, kako bi još dugi niz godina mogli trčati i biti zdravi.

Više

Trčanje i mršavljenje – ide to skupa?

Svi mi volimo jesti – neki više drugi manje. Oni, koji vole puno jesti, a da je hrana pored toga još ne zdrava, prije ili kasnije dođu do problema sa osobnom težinom – imaju kakav kilogram, dva ili možda čak deset njih previše. To odmah znači, da je kretanje takve osobe otežano, da se prije ili kasnije pojave kakvi problemi sa zdravljem i sve skupa ne donosi ništa dobrog. U takvoj situaciji imate samo dvije mogućnosti, ili da nastavite sa prevelikim količinama hrane i da vaši kilogrami idu još bolje na gore ili da počnete sa mršavljenjem, koje će vama donijeti gubitak kilograma, a pored toga i puno bolje osjećanje! Ali kako početi, gdje i sa kime? U sljedećim redovima saznat ćete!
Za početak je jako bitno, da donesete odluku, da želite smanjiti broj kilograma – kad ste jednom tako daleko, već ste na pola puta. Odmah nakon toga treba vam dvoje – da se počnete baviti sa nekim sportom, kao što je na primjer trčanje i da uz to još napravite neke promjene kod hrane! Kad smo već kod hrane, naša preporuka vam je, da počnete jesti neprerađenu hranu – meso, jaja, maslac i ostale slične stvari, kao što su ih jeli nekad – što manje kruha, riža, tjestenina i sličnih stvari, koje imaju mnogo ugljikohidrata. Kad jednom sve to sredite – potrebna vam je samo još volja i neka sportska oprema, da sve skupa nadgradite i počnete sa sportanjem!
Danas doma sigurno već imate kakve tenisice, ali one su sigurno već istrošene, pa kao takve neće biti najbolje za vaše noge, jer bi jako brzo moglo doći do kakvih ozljeda – zbog toga odite u neku od trgovina sa sportskom opremom ili nešto potražite na internetu i kupite nove tenisice!

Bitno vam je to, da imaju te tenisice čvrst i kvalitetan potplat, da su od neke poznate svjetske marke, da su dobro izrađene – kad jednom imate nešto takvo u rukama, spremni ste za trening. Samo još obučite nešto lagano na sebe i možete krenuti – za mjesec danas ili još malo više, sve skupa će biti drugačije, naravno sa manje kilograma i puno više energije u vašem tijelu!

http://tenisice.hr/Trcanje/