Najveće pogreške, kad se radi optimizacija web stranica

Dali još uvijek radite iste stvari za optimizaciju web stranice, kao što ste to radili prije nekoliko godina? Ako ste na ovo pitanje odgovorili sa „DA“, onda morate hitno nešto promijeniti. Kao prvo, vjerojatno je vaša stranica svakog dana na slabijim pozicijama u Google tražilici, a kao drugo, sigurno imate želju, da bih bili svaki dan što bolji – ako je tome tako, onda odmah prestanite raditi neke od sljedećih pogrešaka, koje ćemo vam sada nabrojati.
Jedna od većih pogreški, koje ljudi rade u želji, da bih dobili što više posjeta na svoju stranicu je, da rade sadržaj o optimizaciju samo za jednu ključnu riječ – to vam danas svakako nije dobro! Konkurencija je danas na internetu jako velika, postoje stranice, kao što su na primjer Wikipedia, Youtube i slične, koje ćete vrlo teško pobijediti – zbog toga se radije primite tako zvanog „long term SEO“. Znači, ako se je kod vas do danas radila optimizacija web stranica samo za jednu riječ, kao što je na primjer „automobil“, onda se neka od danas dalje radi za ključne riječi, koje su nekoliko dulje – na primjer „jeftini i kvalitetni automobili“ – na takav način ćete prije rangirati više i dobiti više (posjete).
Još jedna od stvari, koje su se nekad radile, a danas vrijede da su pogrešne – raditi tako zvani „guest blogging“ na nerelevantnim stranicama. Što to znači? Imate stranicu, koje tematika su automobili, nemojte raditi „guest blogging“ na stranicama, kojih tematika je o kozmetici – ljudi na takvoj stranici za vas nisu bitni, a oni, koji će možda doći do vas, brzo će napustiti stranicu – a to svi znamo, da utječe na visok „bounce rate“, na kratko provođeno vrijeme na stranici i slično – a sve to jako negativno utječe na pozicije, koje postižete u tražilici Google. Eto, to su samo neke stvari, koje nemojte raditi, ima ih još više, pa zbog toga – pamet u glavu, kad radite SEO za vašu stranicu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Kako se radi lokalna optimizacija za tražilice?

Cilj svakoga, tko ima svoju Internet stranicu je, da bi sa sadržajem, kojeg drži na njoj, bio u tražilicama uvršten na što boljim pozicijama. Bolje što su pozicije, više ljudi dođe na stranicu, a to na kraju krajeva može značiti i veću prodaju nekih proizvoda, koji se na primjer prodaju na stranici. Kako bih se u tražilicama došlo do što boljih pozicija, potrebna je optimizacija za tražilice, a za one, koji te stvari ne poznaju najbolje, moraju ih što bolje i što prije upoznati. To vam znači, da morate stranicu srediti tako, da će se svidjeti Googlu i ostalim tražilicama, te da morate na nju stavljati sadržaj, kojeg ljudi traže u tražilicama – kad jednom sve to srediti, doći će i ljudi do vas.

Problem u svemu tome je, da mnogi ljudi misle, da sadržaj na stranici nije bitan – ali nisu u pravu, on je jako bitan. Još pogotovo, ako ste neka manja tvrtka, u nekom većem gradu ili državi – tamo na primjer nema smisla raditi sadržaj, koji će imati samo jednu ključnu riječ, već je tome sadržaju potrebno dodati još i lokalne informacije – pa tako, ako na primjer prodajete automobile u Zagrebu, onda je jako bitno, da na primjer u naslov nekog članka dodate i grad – pravilan naslov članka bih tako mogao biti – „Jeftini automobili u Zagrebu“. Kad ste jednom kreirali takav naslov članka, pronaći će vas oni, koji se nalaze na nekoj lokaciji, a to znači u gradu Zagrebu – to vam je lokalna optimizacija za tražilice.

Naravno, nije to jedini način, al je jedan od onih, koje se može jako brzo i jednostavno srediti. Ako za sve te stvari nemate znanja vi sami, onda je uvijek najbolje, da potražite neku tvrtku, koja će preuzeti kontrolu nad vašom stranicom i dati vam točne upute, kako te stvari raditi. Ovdje je uvijek dobro znati, da je puno bolje biti glavni u gradu, nego zadnji u državi – to još pogotovo vrijedi u Google tražilici – ako ste na prvim pozicijama za lokano pretraživanje, dobit ćete posjetu, ako ste na zadnjim na državnoj ravni, neće vas nitko način, pa ni prodati nećete ništa.