Kad je vaša Google AdWords kampanja uspješna?

Kad se jednom odlučite, da ćete svoj novac investirati u neko oglašavanje, onda vam je sigurno jako bitno, da ćete od tog novca dobiti što više. Ako imate Internet stranicu, onda vam je sigurno najbolje, da se poslužite nekog digitalnog marketinga, kojeg danas koriste za oglašavanje praktički svi oni, koji znaju što rade. Jer velika većina ljudi traži prve informacije o nekim tvrtkama ili njihovim proizvodima u Google tražilici, vjerojatno je i vama najbolje, da probate tamo nešto napraviti. Znači, ako vas nema za neke ključne riječi na prvim pozicijama, onda vam dolazi u obzir Google AdWords oglašavanje, sa kojim ćete stići odmah na prva mjesta u Googlu, a to će vam naravno odmah značiti i novu posjetu stranice.
Ako ste se odlučili, da će Google AdWordsi stvarno biti oni oglasi, sa kojima idete u oglašavanje, onda imate ovdje dvije mogućnosti – jedna je ona, da te stvari probate sami napraviti, a druga je, da to za vas napravi netko drugi, na primjer neka agencija za digitalni marketing. Kad ćete jednom te stvari pustiti na Internet, onda vam je jako bitno, da ih pratite – kao prvo, jako bitan podatak vam je, da vidite, dali se vaši oglasi opšte prikazuju u Google tražilici – ako se pokazuju, onda vam to znači, da ste odabrali prave ključne riječi. Kad jednom to saznate, jako vam je bitan i podatak, dali ljudi klikaju na te oglase – znači, ako dobivate promet na stranicu, onda ste oglas dobro kreirali, zanimljiv je, sada ostaje samo još pitanje, dali nešto iz tog oglasa i prodate!?
Znači, ako ste napravili kampanju, koja se prikazuje i ljudi na nju klikaju i preko nje dolaze na vašu stranicu, onda morate samo još pratiti, koji je efekt te vaše kampanje.

Ako na primjer iz tog oglašavanja dobivate prodaju, onda su stvari postavljene dobro, ako tome nije tako, onda postoje mnogi razlozi, da je negdje problem – možda imate slabu stranicu, na kojoj prodajete proizvod, ili je možda problem u samom proizvodu, pa oglašavate jedno na vašem oglasu, a kad ljudi dođu na stranicu ne nudite ono, što su očekivali – razloga može biti puno, pa ako baš i niste neki profesionalac na tome području, propustite te stvari radije nekim agencijama, koje će vam pružiti potporu od početka do kraja, od oglasa pa sva tamo do prodaje proizvoda!