Optimizacija web stranica – kakva je cijena?

Svaka stvar, u kojoj želite biti bolji i u njoj napredovati, ima svoju cijenu – isto tako je i tada, kad želite na svojoj stranici više ljudi, veću posjetu i iz svega toga više novca! Da bih to mogli postići, treba vam kvalitetna optimizacija web stranice – ali sada se sigurno pitate, kakve je cijena toga? Možemo polako pogledati, što sve vam treba, da bih stvari bile za početak napravljene dobro i da bi se unaprijed radile kvalitetno! Idemo najprije na izradu stranice, pa nakon toga na analize i sadržaj i za kraj još na neke druge sitnice, koje vam trebaju, da bi bili visoko u Google tražilici.
Ako idemo po redu – kod svega ovoga je jako bitno, da imate kvalitetnu internet stranicu – što to znači? Ona mora za početak biti brza, pa nakon toga mora izgledati dobro, znači, da mora biti kvalitetno dizajnirana, pa nakon toga mora imati odabrane prave ključne riječi i ostale „meta podatke“. Ako sve to vaša sadašnja stranica nema, morate je prenoviti ili postaviti novu! I koliko će vas sve to stajati, kakva je cijena? Različita! Novu stranicu možete danas dobiti već za kakvih 1000 ili 2000 kuna, ali se naravno morate pitati, dali će biti kvalitetna i što sve će imati – iz toga razloga uložite radije kakvu kunu više i biti ćete zadovoljni.
Ako idemo dalje, jako je bitno, da za vas netko na pravi dobru analizu ključnih riječi, sa kojima ćete znati, kakav sadržaj kreirati, da bi sa njim došli u Google tražilici što lakše na prve pozicije. Takva analiza nije skupa – neki je rade već za 100 kuna, pa tako riskirajte taj novac, neće vam biti žao. Jako bitan dio, kad se radi optimizacija web stranica je i sadržaj – Google voli, da imate na svojoj stranici svake toliko nešto novo – napravite blog i na njega stavljajte kakve članke – sve to će vas opet stajati kakvih 50-100 kuna po članku. Kao što vidite, sve skupa nije tako skupo, a uz pravilan rad, donijet će vam ono, što želite – prve pozicije u Google tražilici i naravno veću zaradu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Optimizacija web stranica za tražilice kao što je Google

Vjerojatno danas već svi znate, što su tražilice podataka na internetu – ako još niste, to su one Internet stranice, kao što su Google, Yahoo, Bing i slične, na kojima se nalazite vjerojatno svaki dan, da na njima tražite neke podatke, koji vas zanimaju. Među ovima, koje smo sada nabrojili, najveći udio ima baš Google – on iznosi negdje oko 70%, a to znači, da se mnogi trude, kako bih svoje Internet stranice napravili takve, da bih što bolje odgovarale toj tražilici i njihovoj politici. Svemu tome poslu, sa kojim se bave mnogi, možemo na kratko reći i optimizacija web stranica za tražilice.

Zašto je sve to skupa tako bitno? Vjerojatno ni ne znate, da negdje oko 80% svih onih, koji upotrebljavaju Internet, svoje pretraživanje započinju baš u Google tražilici – pa sada, kad ste dobili taj podatak, vjerojatno vam je jasno, zašto je što bolje biti među prvim rezultatima na toj stranici. Ako niste među prvima, onda se može reći, da praktički ne postojite, jer velika većina onih, koji nađu neke rezultate, pritisne samo na one prve tri, koji se tamo nalaze, a rijetki su oni, koji idu naprijed, da bih vas našli na drugoj ili trećoj stranici – takvi su rijetki – ako ćete čekati te posjetitelje, nećete ih dobiti baš puno! Baš zbog toga je jako bitno, da se što bolje radi optimizacija vaše web stranice za tražilice – jedino to je ključ do uspjeha!

Ako se sada pitate, što je to uspjeh, onda vam možemo jako brzo pojasniti – više nego što se nalazite u rezultatima, više ćete imati posjetitelja – više što imate posjetitelja, više imate mogućnosti, da vas ljudi vide što radite, sa čime se bavite – ako nešto prodate, to vam je sigurno prva želja, jer ćete tako još više prodati. Pa tako, ako još do danas niste ništa napravili na tom području, onda je sada krajnje vrijeme, da počnete – možda ćete tako započeti novu dobu u vašem poslu!

http://www.red-orbit.hr/usluge/optimizacija-web-stranice-za-trazilice

Optimizacija za tražilice – smanjite bounce rate!

Što mislite, kakvo mišljenje ima netko o vašoj internet stranici, ako je došao na nju, pogledao jednu stranicu i odmah izašao sa nje? Logika pokazuje, da bih ta ista osoba vjerojatno ostala malo više vremena na vašoj stranici, više pretraživala i klikala, ako bih joj vaša stranica bila zanimljiva i kvalitetna. Takav posjet, kad netko dođe na vašu stranicu i odmah je napusti, u analitici zovemo „bounce rate“. Viši nego što je postotak takvih posjeta, veći vam je to znak, da na određenoj stranici nešto nije uredu i da je potrebna optimizacija stranice za tražilice – promjene na bolje, kako bih ljudi malo duže vrijeme ostali kod vas. Naravno, taj podatak prati i Google i sve to, što je vama logično, naravno je i njemu!

Kad smo već spomenuli Google tražilicu, onda moramo napomenuti, da veliki broj stranica na svijetu upotrebljava i Google Analytics, kako bih sa njim pratilo analitiku svoje stranice. Kako vi, tako i Google vidi, da je u primjeru velikog „bounce rate-a“ potrebno nešto optimizirati – ako to nećete uraditi, on vas neće stavljati visoko u tražilicama i naravno, na stranici ćete imati uvijek manje posjete. Ali sada se pitate, kako znati, što nije uredu na nekoj stranici, koja ima veliki „bounce rate“? Mogućnosti je mnogo, al jedino testiranje će vam pokazati pravi razlog – za početak na primjer možete dopuniti ili promijeniti sadržaj na stranici, da bih bio posjetiteljima zanimljiv, nakon toga možete im ponuditi više mogućnosti, linkova za dalje pretraživanje vaše stranice – to se stručno zove „call to reaction“ i još neke druge stvari, koje će vam pomoči smanjiti „bounce rate“.

Kad ćete napraviti na vašoj stranici neke korekcije, onda ćete morati još više pratiti analitiku – dali se je stanje poboljšalo ili pogoršalo, ali sve to vam je optimizacija za tražilice, sve to vam je posao, kojeg morate raditi, ako želite u tražilicama biti visoko, ako želite zadovoljavati algoritme od tražilica. Više nego što ste u tražilicama, više ćete imati posjete, a to vjerojatno svi znate, da donosi više prodaje i višu zaradu! Pa onda, što ćete sad uraditi sa onim stranicama, koje imaju visok „bounce rate“? Naravno, što prije ih optimizirajte, one čekaju na vas!

Više o tom