Vježbanje na traci za trčanje

Kada je u pitanju trening i održavanje kondicije, vrlo je važno zadati si realan cilj i držati se pravila i rasporeda koji će vam pomoći pri ostvarenju toga cilja. Osim same težine vježbanja, mnogo nas stvari može omesti u tome, a dosada pri samom vježbanju jedan je od najvećih razloga odustajanja od redovitog vježbanja. To se posebno može primjetiti kada je u pitanju vježbanje na spravama koje mnogo puta ponavljaju jedan te isti pokret, kao što je traka za trčanje. Stručnjaci koji se bave proučavanjem samog procesa vježbanja daju nekoliko savjeta kako pobijediti prepreke koje bi se mogle naći na našem putu prema ostvarenju svog fitnes cilja.

Promjena sitnica vodi do ostvarenja cilja

Bitno je pokušati sa nečim novim. Kada osjetite da vam je polako dosta i da posustajete, bitno je promjeniti rutinu i pokušati nešto novo. Ista rutina svaki dan vodi tome da se gubi motivacija i interes. Motivacija je mentalni proces koji povezuje emociju, osjećaj, želju, ideju ili razumijevanje s akcijama koje nas vode prema cilju. Ako promjenite rutinu i pokušate nešto novo, osjetit ćete opet početni zanos i uzbuđenje te ostati motivirani te nadmudriti dosadu koja se može pojaviti kada se koristi traka za trčanje.

Dovoljno je promijeniti sitnice, kao na primjer raspored vježbi snage nakon zagrijavanja na traci za trčanje. Bitno je pri tome ne biti previše ambiciozan. Bitno je pomicati vlastite granice i težiti većem i boljem, ali ne treba pretjerivati i previše opteretiti tijelo kako ne bi došlo do ozljeda.

Važnost realnih ciljeva

Postavljanje ciljeva bitno je u svemu pa tako i kada je vježbanje na traci za trčanje u pitanju. Ciljevi su bitni za općeniti napredak, ali je bitno da oni budu realni. Ako si zadate cilj da ćete pretrčati 5 km na traci za trčanje odmah u prvom tjednu treninga, postoji velika mogućnost da u tome nećete uspjeti jer niste u formi. To ćete vrlo brzo i sami shvatiti te slijedi osobno razočaranje. Zbog toga, mogli biste odustati i prije nego ste mislili. Stoga je bitno biti realan u svojim očekivanjima prema samom sebi te zavoljeti trčanje na traci kao sastavni dio svakog treninga te postepeno povećavati pretrčane udaljenosti.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.