Nekad ljudi misle, da mogu oni sve sami – tako se nađu na primjer majstori, koji će sami sebi pobojati zidove u stanu – na kraju dođe, da su to jako slabo napravili, pa mora za njima netko još jednom popravljati. Pa se onda nađu majstori, koji mogu sami sebe ošišati – pa dođe tako daleko, da moraju još istog dana do frizera, da ima popravi frizuru, koju su si napravili. Eto, sve to su pogreške, iz kojih se ljudi uče, ali što je najvažnije, one svakoga od tih koštaju nekoliko vremena i novca. Isto tako je i u svijetu digitalnog marketinga, na primjer kad je u pitanju AdWords marketing – možete se vi registrirati, možete vi unijeti ključne riječi i ponuditi neki novac, ali najviše puta će puno tog novca odletjeti u prazno!
Da se vam ne bih dogodilo točno to, što smo sada napisali, da bih izgubili velike svote novca, a da od toga ne bi imali nikakve koristi, najbolje je, da potražite kakvu agenciju za digitalni marketing, koja se svakog dana sa tim stvarima bavi. Takve agencije najviše puta imaju zaposlene stručnjake, koji imaju i Googlove certifikate, koje su dobili putem učenja njihovih knjiga. Eto, to su ljudi, kojima je najbolje dati vaš novac, oni će ga uložiti za vas u AdWords marketingu, a vi ćete morati samo veselo odraditi ono, zašto radite oglase – prodavati, pakirati i uzeti novac, koji vam pripada!
Ali kod svega ovoga jako pažljivo – danas, na svakome koraku možete naći nekoga, tko govori, da je majstor – kako znati, dali će on stvarno raditi svoj posao dobro? Kao prvo, naša preporuka je, da uvijek tražite one, koji imaju Google certifikat i oznaku Google Certified Partner – to vam je pravi znak, da vjerojatno znaju što rade. A da bih ipak na kraju i vi sami mogli napraviti dodatnu kontrolu, što ste za vaš novac dobili, neka vam daju završnu analitiku – iz nje ćete moči vidjeti što se radilo i kako, te koliko klikova ste dobili za to! Kontrola je uvijek potrebna, nikad se ne zna, kome sta dali svoj novac!